הסרטון מה'טיקטוק'

החרדי שהושפל בידי ערבים - הגיש תלונה; זו הגרסה שמסר

היהודי החסידי שהושפל בידי צעירים ערבים שהעלו סרטון ל'טיקטוק', הגיש תלונה במשטרה ובה פירט את גרסתו; מדוע עשה זאת וממה הוא חשש? | הגרסה המלאה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
סרטון ההשפלה (צילום: טיקטוק)

היהודי החסידי שהושפל בסוף השבוע בעיר העתיקה בירושלים על ידי צעירים ערבים שהעלו זאת בסרטון ל'טיקטוק', הגיש אמש (מוצאי שבת) תלונה במשטרת ירושלים ובה פירט את גרסתו לאירוע הקשה.

הוא אותר והגיע אל תחנת המשטרה בסיועו של איש החסד, מפקד זק"א בירושלים, בנצי אוירינג.

בפני החוקרים של משטרת ירושלים, הוא מסר את גרסתו לאירוע, וסיפר שהוא נכנס לסמטה כי מישהו אמר לו, ובסמטה ישבו מספר צעירים ערבים שאיימו עליו כי אם לא ינשק את רגליהם וידיהם (בשביל הסרטון ב'טיקטוק') הם לא יאפשרו לו לצאת מהסמטה ולהמשיך לביתו לביתו - ולכן עשה את מבוקשם.

לדבריו, הוא גם חשש שיותקף פיזית על ידי הצעירים הערבים ובשל החשש עשה את מבוקשם והלך לביתו.

יצוין כי במשטרת ירושלים משקיעים מאמץ רב לסיים את התיק הזה כמה שיותר מהם ולהגיש כתב אישום נגד המעורבים שנעצרו.

מעצרם של שני החשודים בהשפלת החסיד הוארך בידי בית המשפט בערב שבת בארבעה ימים נוספים, זאת למרות גילם הצעיר.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שני חשודים נעצרו בידי משטרת ירושלים בעקבות דיווח שהתקבל על תיעוד שמופץ ברשת החברתית "טיקטוק" ובו נראה אדם, כשהוא מושפל על ידי אחרים בעיר העתיקה בירושלים, תוך שהם מתעדים זאת.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו שוטרי מרחב דוד בסריקות מהירות בהכוונת מרכז השליטה של מחוז ירושלים (מבט 2000), במהלכן איתרו את המעורבים במעשה.

החשודים, ערבים קטינים בני 14 ו-16, תושבי העיר העתיקה בירושלים, הועברו לחקירה במרחב דוד במחוז ירושלים, וכאמור בערב שבת הוארך מעצרם בידי בית המשפט.

"מחוז ירושלים של משטרת ישראל, תמשיך להיאבק בעבירות התעללות, אלימות והשפלה ולמצות את הדין עם המעורבים. תיעוד מעשים פסולים מעין אלו והפצתם ברשת החברתית חמורה עוד יותר, וידעו העבריינים– כי תיעוד המעשה רק יסייע בידי המשטרה בגיבוש ראיות, באיתור המעורבים, במעצרם המהיר ובמיצוי הדין עמם. נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות המבוצעות במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר