תיעוד נרחב

צפו: חידוש החיפושים אחר קליינרמן בעקבות המידע החדש

אייכה? • בשעות הבוקר הגיעו מתנדבי יכ"ל לחידוש החיפושים אחר מוישי קליינרמן, שנעדר כבר 9 חודשים, זאת בעקבות מידע חדש שהתקבל (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בכסלו תשפ"ג | 12.12.22
לקראת חידוש החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום וידאו: דוברות יכ"ל | תמונות: דוד כהן, פלאש 90)

החיפושים אחר מוישי קליינרמן, הנער החרדי מקריית ספר שנעלם לפני 9 חודשים ומאז אבדו עקבותיו, מתחדשים היום (שני) באזור שבו נראה לאחרונה - הר מירון. זאת בעקבות מידע חדש שהתקבל.

הבוקר הגיעו מתנדבי יכ"ל לאזור ההר וקיבלו תדרוך לקראת היציאה אל השטח. 'כיכר השבת' מגיש תיעוד מהיערכות המחפשים, 9 חודשים אחרי ההיעלמות.

לא מדובר בהתפתחות דרמטית בחקירה אלא במידע מסוים שהגיע לידי החוקרים במחוז ש"י של המשטרה ונבדק. במשטרה בודקים כל עדות או מידע שעלול לשפוך אור על הפרשייה המסתורית. גם המידע שייבדק היום הוא אחד כזה.

החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

החיפושים היום, כאמור, יתמקדו באזור מסוים בהר מירון - באזור שבו נראה לאחרונה קליינרמן לפני שנעלם. המידע התקבל מאת אחד האנשים שבעבר נחקרו במסגרת החיפושים.

גורם במשטרה אישר אמש ל'כיכר' כי החיפושים יתמקדו מחר באזורים מסוימים, אולם הוסיף כי לא מדובר כאמור במידע דרמטי במיוחד אלא בכזה שמדי פעם מתקבל. עוד יובהר כי בניגוד לדיווחים לא מדובר בדגימות DNA שנמצאו.

ממשפחת קליינרמן נמסר כי היא "מצפה ממשטרת ישראל שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד. המשפחה מודה לעם ישראל על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב ימצא".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר