המנון הרצח

מעצר משפילי הנער החרדי הוארך; זה השיר שצירפו לתיעוד

בדיון הארכת מעצר שני הערבים שנעצרו בחשד למעורבות בהשפלת הצעיר החרדי צוין כי השיר שצירפו לתיעוד שפרסמו הוא המנון 'גוב האריות' (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הערבי שנעצר עם החרדי שהשפיל (צילום: מתוך טיקטוק)

בבית משפט השלום בירושלים הוארך היום (חמישי) מעצרם של שני הצעירים הערבים החשודים במעורבות בהשפלת הצעיר החרדי במסדרונות בית המשפט בבית שמש ביום שני השבוע. שני החשודים נעצרו אמש.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת' ערבי ששהה בבית המשפט בבית שמש, התנכל לצעיר חרדי והשפילו. מתיעוד שפרסם החשוד עצמו ברשת החברתית 'טיקטוק', עולה כי הוא נטפל לצעיר חרדי באופן אקראי, משך בפאותיו של הצעיר, תוך שהוא מתעד את האירוע על מנת להפיצו ברשת החברתית.

שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, שנתקלו בתיעוד, פתחו בחקירה מהירה והצליחו לזהות את הצעיר החרדי שתועד מושפל. הם גבו ממנו עדות והחלו בפעולות חקירה מהירות עד שגילו את זהותו של הערבי החשוד בהשפלה.

זמן קצר לאחר הזיהוי, אותר החשוד במעשה, צעיר ערבי בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים. הוא נעצר ע"י המשטרה והובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. בית המשפט האריך את מעצרו ב-3 ימים.

במהלך החקירה התבררה זהותם של שני שותפים נוספים למעשה, צעירים ערבים תושבי עיסוויה. אחד מהם חשוד בתיעוד המעשה והשני בהפצתו ובתקיפת שוטרים. שני הצעירים נעצרו בפעולה מהירה של המשטרה והיום כאמור הוארך מעצרם.

יצויין כי לדברי המשטרה השיר שמתנגן ברגע הסרטון, שהעולה לרשת החברתית 'טיקטוק', הוא השיר של ארגון הטרור 'גוב האריות' הקורא לרצוח חיילים ומתנחלים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי עורך דינו של החשוד ביקש בדיון בבית משפט לאסור את פרסום שמו - לטענתו בגלל שהוא מאוים על ידי גורמי ימין, אבל בית משפט דחה את הבקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר