בטיפול נמרץ

בית החולים מעדכן: אין שינוי במצבה של הפצועה מירל דז'לובסקי

על פי העדכון האחרון של בית החולים שערי צדק, בו מאושפזת האישה מירל דז'לובסקי, שנפגעה מהפורעים הקיצוניים בירושלים, אין שינוי במצבו והיא עדיין מורדמת ומונשמת (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפגיעה במירל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מצבה של האישה מירל דז'לובסקי, שנפגעה בהפגנות הקיצוניים ביום חמישי האחרון בירושלים, נותר כפי שהיה בערב, כך מעדכן בשעה זו (מוצ"ש) בית החולים שערי צדק.

"אין שינוי במצבה של הפצועה מההפגנות ברחוב יחזקאל. מצבה ממשיך להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ", נכתב בהודעת בית החולים..

כזכור, מי שנפגעה בהפגנה היא מירל דז'לובסקי (לבית שלזינגר), היא רעייתו של האברך ר' חיים יענקל דז'לובסקי, מחסידי קרלין בירושלים. חמיה המחנך ואיש החסד הרב ישראל אריה דז'לובסקי.

זו התאונה השנייה בתקופה האחרונה במשפחה, גיסה (אח בעלה) נפצע לפני כחצי שנה בתאונה קשה ליד ספסופה ונמצא בשיקום ארוך.

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו גינה את האירוע ואמר: "אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים לפשע הזה ולמצות איתם את מלא חומרת הדין. אין שום מקום להתפרעויות אלימות ברחובות ישראל".

אהרן גץ חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני סיפר: "לדברי עוברי אורח - פח צפרדע שהידרדר במורד רחוב יחזקאל מחץ אותה על הקיר במהלך ההפגנה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שערי צדק שם אושפזה במצב קשה".

עדיין לא ברור לחלוטין האם האישה נפגעה מהדרדרות הפח ישירות או בעת שהוא פונה מהכביש. על פי משפחתה, הפצועה הייתה בדרכה לקניות לשבת.

בני משפחתה ביקשו להתפלל לרפואתה והודו לצוות על הטיפול המידי והמסור. כמו כן, ביקשו למסור כי המשפחה לא מעוניינת בראיונות בשלב זה".

משפחתה מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתה: מירל בת רחל לאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר