המשא ומתן הקואליציוני

הגר"ג אדלשטיין בהוראה ל'דגל התורה': "לדרוש את ביטול רפורמת הסלולר"

ראש הישיבה הגאון רבי גרשן אדלשטיין מורה לצוות המשא ומתן הקואליציוני של 'דגל התורה' להציב דרישה חדשה ועקרונית לביטול רפורמת הסלולר של יועז הנדל וחקיקת חוק שיסדיר את מעמד הטלפונים הכשרים; בנוסף, הוא יוצא במרומז נגד "הגופים והגורמים העוסקים בנושא הטלפונים הכשרים" (חדשות, חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"ג אדלשטיין (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הישיבה הגאון רבי גרשן אדלשטיין יוצא במרומז נגד העסקנים שעסקו עד כה בנושא ומורה לצוות המשא ומתן הקואליציוני של 'דגל התורה' להציב דרישה חדשה.

בהוראתו, הם צפויים לדרוש להכניס בהסכם הקואליציוני את ביטול רפורמת הסלולר של יועז הנדל ו"לחוקק חוק שיסדיר את מעמד הטלפונים הכשרים באופן עקרוני אך לא להיכנס בשלב זה לפרטי החוק".

ב'יתד נאמן', ביטאון 'דגל התורה', שמביאים הבוקר (ראשון) את הוראתו של ראש הישיבה, כותבים כי הוראת ראש הישיבה ניתנה "בעקבות התלונות הקשות והחמורות על הגופים והגורמים העוסקים בנושא הטלפונים הכשרים והעובדה שהתנהלותם יצרה מכשולות רוחניות קשות, לצד נזקים שהפריעו למשתמשי הסלולרי הכשר".

עוד דווח כי על פי הוראתו לצוות המו"מ "יש לעסוק רק בצד העקרוני המחייב, עד לבירור כל הפרטים, לצד תיקון העיוותים והבעיות שעלולים לגרום למכשלות העבר".

עוד מציינים ב'יתד' כי "לאחר שהחוק יתן מענה לכל הציבור החרדי ולא רק לקהילות מסוימות חשובות ככל שיהיו, יקבל את הסכמת של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, לקראת החקיקה הסופית".

על הרפורמה של יועז הנדל, אותה הם דורשים לבטל, נכתב בביטאון 'דגל התורה' כי היא נועדה "לפגוע בציבור החרדי ולחשוף אותו לתכנים פסולים ואסורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר