אסון הכרמל

אלי ישי שילם מחיר? העקיצה החריגה של ח"כ ינון אזולאי

עקיצה נבזית או צודקת? יו"ר ועדת ביטחון הפנים היוצאת ממפלגת יש עתיד, הסביר בוועדה לתיקון חוק בן גביר, כי מי ששילם את המחיר על אסון הכרמל, היה יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי | כך הגיב הח"כ הצעיר מש"ס | צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מירב בן ארי (צילום: ערוץ כנסת)

צודק או עקיצה לא במקום? חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, עקץ היום (רביעי) את יושב ראש המפלגה הקודם של ש"ס - אלי ישי.

במהלך דיון שנערך בוועדה על חוק פקודת המשטרה, הסבירה יו"ר ועדת ביטחון הפנים היוצאת ממפלגת יש עתיד, מירב בן ארי, מדוע היא מתנגדת לתיקון החוק.

בן ארי רצתה להביא הוכחה לדבריה ואמרה: "הבאתי את אסון הכרמל, כמקרה מובהק של ראש הממשלה שמתערב בעבודת השר, ומי ששילם את המחיר על האסון היה אלי ישי".

‏ח''כ ינון אזולאי הגיב בעוקצנות על ההתייחסות ליו"ר ש"ס לשעבר ואמר: "אנחנו לא מצטערים על זה".

‏ח''כ יוליה מלינובסקי הגיבה לאזולאי ואמרה‬⁩: "זה לא יהודי מה שאמרת ועשית עכשיו". בן ארי הוסיפה: "אני יודעת שאלי ישי שומע אותנו איך שהוא". מלינובסקי הגיבה: "אני מקווה מאוד שהוא שמע את ההערה של ינון אזולאי".

כזכור, ינון אזולאי נכנס לכנסת, לאחר שאביו, חבר הכנסת הוותיק, דוד אזולאי ז"ל נפטר.

לאחר אסון הכרמל, אלי ישי השתתף בטקס אזכרה ממלכתי לזכר האסון והמשפחות קראו לו לעזוב את האולם - והוא אכן יצא, אמר בזמנו אביו של אזולאי: "האירוע נבע מהסתה כמו אחרי רצח רבין. כיום מסיתים נגד איש ציבור, שהוכח כי עשה ככול יכולתו כדי למנוע את האסון, אך יש את כל הנתונים לפגוע בו, כי הוא ש"סניק, חרדי וספרדי. אני קורא לכולם לעצור את ההסתה".

הרב עובדיה לשר אלי ישי: "כל אויבך וכל שונאך מהרה יכרתו"

יצוין, כי לאחר אסון הכרמל, אלי ישי הגיע להתפלל במעונו של מרן הגר"ע יוסף, שהעלה אותו לתורה ואמר: "חזק ואמץ, אל תפחד מהמלעיגים עליך, אל תערוץ ואל תחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר