בעיר החרדית

ניסה להתחמק מתשלום על תאונה - וזה הדבר המדהים שקרה לו

כשהעולם מנוהל מלמעלה: בעל רכב שפגע במרצ'דס במודיעין עילית פנה לעו"ד על מנת להתחמק מתשלום, ומיד גילה כי פנה לאדם הלא נכון (רכב)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מכונית מרצ'דס. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אדם שפגע במכונית מרצדס יוקרתית ונמלט ללא שהשאיר פרטים, פנה לעורך דין הנחשב לאחד מהגדולים בתחום התעבורתי בכדי שיברר לו האם ביקשו ממנהלי המתחם את מצלמות האבטחה. העורך דין המופתע השיב לו: "אתה פגעת בי".

הסיפור החריג הבא אירע ביום שישי האחרון בעיר מודיעין עילית. נהג רכב שיצא בנסיעה אחורנית, 'רוורס', ממתחם החניה של מרכז העסקים 'עילית' בכניסה למודיעין עילית, פגע מבלי משים ברכב מסוג 'מרצדס' יוקרתי במיוחד.

הנהג, במקום להשאיר את פרטיו על שמשת הרכב הניזוק כמקובל, נמלט במהירות מהזירה מבלי להשאיר יכולת לבעל ה'מרצדס' לתבוע ממנו תשלום על הנזק.

אולם, כנראה שיש מי שמנהל את העולם... שעה לאחר מכן, מקבל עורך דין בנימין חסיד, הנחשב לעו"ד מוביל בתחום התעבורתי את הפניה הבאה: "עורך דין חסיד שלום. הייתי לפני שעה במרכז עסקים עילית וכשעשיתי רוורס פגעתי במרצדס חדשה שחנתה שם".

הנהג הפוגע ממשיך: "מהלחץ, נסעתי ולא השארתי פרטים. אני רוצה שתעזור לי לבדוק דרך החבר שלך מנהל המתחם האם מישהו פנה אליו כדי לבקש את המצלמות של החניה".

התשובה שקיבל הנהג הפוגע הממה אותו לחלוטין. עורך הדין השיב לו: "אתה פגעת בי"... עורך הדין בנימין חסיד שוחח עם 'כיכר השבת' וביקש להעביר מסר לנהגים: "תהיו בני אדם ותזכרו שיש מי שמנהל את העולם.. מכל עורכי הדין בארץ הקדוש ברוך הוא סיבב שהפוגע יבקש דווקא ממני - הנהג הנפגע, עזרה להימלט מתשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר