החשודים נעצרו

צעיר חרדי נכשל במשלוח גת - ונסחט על ידי שולחיו מבני ברק

צעיר חרדי מפתח תקוה שנשלח על ידי גורמים עבריינים להבריח בשבילם מצמח הגת לאנגליה, נכשל בשליחותו ונסחט על ידי שולחיו. לאחר שהציתו את דלת ביתו - נעצרו החשודים, צעירים מבני ברק (חרדים, משטרה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
חמה לגידול גת (צילום: יוסי אלוני/פלאש 90)

המשטרה עצרה אמש (רביעי) שני חשודים שהציתו דלת דירה בפתח תקוה. בחקירתם של השניים, צעירים (20) תושבי בני ברק הסמוכה עלה כי דלת הדירה שהוצתה על ידם, הינה דלת של בית מגורים של צעיר אחר שנשלח על ידם להבריח גת לאנגליה. צמח הגת הינו חומר המותר לשימוש בישראל אולם במרבית מדינות אירופה הוא נחשב ל'סם' האסור בהחזקה ומסחר.

הצעיר, נכשל בניסיון ההברחה לאנגליה והסחורה נתפסה על ידי כוחות השיטור האנגלים בנמל התעופה באנגליה. משכשל במשימתו, תבעו השניים את הבלדר בסכום הנזק הכספי שנגרם להם לטענתם. משסירב הצעיר לשלם להם, החלו השניים לסחוט ולאיים על הבלדר הצעיר.

משהתמיד בסירובו לשלם להם את הכסף הנדרש, הציתו שני החשודים כאמור את דלת בית מגוריו בפתח תקוה. שוטרי פתח תקוה שפתחו בחקירה מהירה, זיהו את החשודים בהצתה במהרה והשניים נעצרו. בתום חקירתם, הובאו השניים להארכת מעצרם בפני שופט שאישר היום (חמישי) את הארכת מעצר עד ליום שני בשבוע הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר