לקראת ההכרעה בעתירות

אריה דרעי לח"כים: "בג"צ החליט לפסול אותי, לא בעיה שלי, זה כאב ראש של ביבי"

שש וחצי שנים הורה אריה דרעי לחברי הכנסת שלא להגיב לחקירות שהתנהלו נגדו, כך גם לאחר שהסכים לחתום על הסדר הטיעון, ביומיים האחרונים ההוראה התחלפה ובכירי התנועה יצאו להתקפה נגד בג"צ • דרעי עצמו טען כי מדובר בכאב ראש של נתניהו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בדרכו לישיבת הממשלה (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

שרי וח"כי ש"ס יצאו ביומיים האחרונים להתקפה חריפה נגד שופטי בית המשפט העליון, על רקע ההכרעה הצפויה בעתירות נגד מינוי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לשר הפנים והבריאות.

בכירי המפלגה טוענים כי בג"צ צפוי לפסול בימים הקרובים את אריה דרעי מלכהן כשר ובתגובה הם יפעלו במהירות לביטול עילת הסבירות ולהעביר פסקת התגברות, כך שדרעי יוכל לחזור לתפקידו סביב שולחן הממשלה.

המתקפות של בכירי ש"ס מגיעות לאחר שנים ארוכות בהן דרעי אסר על חברי הכנסת לתקוף את מערכת המשפט. "המצב השתנה, לא מאפשרים לו שנה של שקט, והגיע הזמן להשיב מלחמה", הסביר שר בש"ס את שינוי הכיוון במפלגה.

דרעי עצמו התבטא אמש במהלך ישית סיעת ש"ס הסגורה והסביר כי גם אם בג"צ יפסול אותו הרי שזו תהיה בעיה של נתניהו שייצטרך להעביר חקיקה מהירה כדי להחזירו לשולחן הממשלה.

לדברי דרעי: "החלטת בג"צ ידועה מראש, זו לא בעיה שלי, זה כאב ראש של נתניהו". שעה קלה לאחר הישיבה נכנס דרעי לפגישה ארוכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בכנסת.

השר ביטון: "לא תהיה שניה אחת שדרעי לא יהיה שר, נגיב בצורה הכי חדה"

כזכור, בריאיון אמש באולפן 'כיכר השבת', התבטא השר חיי ביטון ואמר: "אני משפטן, תאמין לי אני לומד את הדברים, לא יכול להיות דבר כזה שהחבורה הזאת מחליטה פעם אחר פעם להתנכל לאריה דרעי, משחקים איתו על משהו שאומר מנדלבליט שזה אפילו לא עכברון. הם לא יכולים לראות אותו, נתפסים עליו במשהו מטופש, שיגעו אותו להודות. הם הביאו אותו למצב, הראו לו מה היה בהיסטוריה, הם במגמה לחסום אותו, זה לא יעזור להם.

"אני לא נכנס לתהליך איך שזה יקרה, נעמוד על רגלנו האחוריות, לא רק ש"ס אלא כל ה-64 מנדטים, נעשה בכל דרך אפשרית שלא תהיה שניה אחת שהוא לא יהיה שר. נעשה הכל. אם המצב הזה יהיה והשופטים יביאו שוב את עילת הסבירות, בעילה הזו הם השתלטו על המדינה, אם הם יילכו על הראש שלו - אנחנו נגיב בצורה הכי מהירה והכי חדה כדי להחזיר אותו למקומו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר