צפו בתיעוד

חסידי קהילת 'תפארת ירושלים' הפגינו ליד חנות הסלולר

שוב הפגנה סוערת מול חנות "ענק הסלולר" בשכונת גאולה, הפעם היו אלה חסידי "תפארת ירושלים", שפוזרו לבסוף בכוח על ידי כוחות המשטרה (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שני לילות של עימותים סביב חנות הסלולר בגאולה, הצהריים (שלישי) כ-20 מפגינים החלו שוב להפגין מול החנות. המפגינים חסידי קהילת 'תפארת ירושלים' הגיעו לחנות ובמשך שעה צעקו במקום עד שכוחות משטרה מתחנת לב הבירה הוזעקו למקום ופיזרו את המפגינים בכוח.

כזכור, אתמול כמה מאות חסידי ברסלב מ'שול' מאה שערים הפגינו במקום. במהלך ההפגנה נעצר מפגין אחד שהבוקר הובא לדיון בבית משפט השלום בירושלים שם המשטרה ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.

בפתח הדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה, שהמשיב נעצר במהלך הפגנה נגד חנויות סלולר הנמצאות באזורים החרדים בירושלים. הוא ציין כי ההפגנות נגד החנויות מתקיימות מדי פעם, האירועים בדרגות אלימות שונות, היה אירוע שהוצתה חנות כזו. אתמול בלילה התקיימה הפגנה מול חנות "ענק הסלולר", המפגינים חסמו כבישים ופונו בידי המשטרה. "המשיב לקח חלק פעיל, תקף מפקד צוות ביס"מ דחף אותו וברח. הוא נתפס על ידי השוטרים, איים על השוטרת אמר לה "תמותי היום אתבע את כולכם" והשתולל. בחקירתו מסר כי לא השתתף בהפגנה אלא רק עבר במקום ולא שמע את הוראת הפיזור".

בסיום הדיון החליט השופט לשחרר את העצור בתנאים מגבילים של איסור כניסה לחנויות המשמשות לממכר מכשירי סלולאר למשך 180 יום והפקדה כספית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר