פיגוע הדריסה הנורא

החמרה קלה במצבו של האב, ששני ילדיו נרצחו בירושלים

הרב אברהם פאלי, האב ששני ילדיו נרצחו בפיגוע הדריסה הנורא בירושלים שיום שישי - הועבר אל בית החולים הדסה עין כרם, בשל החמרה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

המשיכו להתפלל: הרופאים ממשיכים גם היום (שני) לטפל ברב אברהם פאלי, האב ששני ילדיו יעקב ישראל ואשר מנחם השם יקום דמם, נרצחו בפיגוע הטרור בירושלים, המורדם ומונשם, יבדל לחיים.

בעקבות החמרה קלה במצבו, הועבר האב היום מבית החולים הדסה הר הצופים אל בית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

דבורה פאלי, אם הילדים שנרצחו בפיגוע הנורא, סיפרה אתמול במהלך השבעה על הילדים המיוחדים שאיבדה. "ילד ממתק זה יעקב. בן 5. ילד ממתק. כולו היה נתינה. רצון טוב לשמח. הוא תמיד היה אומר תודה. אמרתי לו "יעקב, אתה ילד יהודי. אתה תמיד אומר תודה". זה היה הילד הזה. תמיד רצה לעזור. אם היו שואלים אותו: יעקב, אתה מסכים להיות קרבן של עם ישראל? לפני שיצא מהבית הוא אמר לי שהוא לא רוצה לנסוע באוטובוס אבל אם אמא רוצה אני מסכים. הוא היה מסכים גם להיות קרבן של עם ישראל ". מתאים לו".

"אותו דבר גם אושי", הוסיפה האם בקול כואב וקורע לב: "הוא נולד בתשעה באב. קראנו לו מנחם על שם המשיח. תמיד צחקנו איתו שאולי הוא יהיה המשיח. עכשיו רק מאיתנו מנחם משיב נפשינו. שוב, אנחנו מאמינים שהוא יקרב את המשיח. ילד מתוק וטוב. אהוב על כולם. ילדים שאהבו לעשות טוב. הם היו אוספים צדקה ביום שישי מהשכנים. הם עשו את זה בשמחה. ילדים עם אמונה ילדים שחיכו למשיח".

האם סיפרה עוד בדמעות: "הם היו ילדים שאהבו לעשות מצוות ואהבו ללמוד. כל מוצאי שבת הם היו הולכים עם אבא לבית הכנסת ללמוד את מה שלמדו בתלמוד תורה. לחזור על הפרשה. כמו שהבן שלי אמר אתמול בלוויה. עכשיו הם למעלה עושים את זה ביחד. בחייהם ובמותם לא נפרדו. טוב להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות