גל פריצות במאה שערים

דר רחוב פרץ למאפיה - ונעצר לאחר מרדף; מעצרו הוארך

משטרת ירושלים עצרה לפנות בוקר דר רחוב בחשד שהתפרץ למאפיה בשכונת בית ישראל בירושלים. מעצרו הוארך בביהמ"ש | בתקופה האחרונה גל פריצות בשכונת מאה שערים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שוטרים במאה שערים | ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משטרת ירושלים עצרה לפנות בוקר (שני) דר רחוב בחשד שהתפרץ למאפיה בשכונת בית ישראל בירושלים. לאחר מעצרו, התברר שיש כנגדו צו מעצר בגין התפרצות לחנות ספרים בשכונת מאה שערים לפני כמה שבועות ומעצרו הוארך בבית משפט.

בפתח הדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, אמר נציג המשטרה כי לפנות בוקר, "לפי החשד, המשיב פרץ למאפיה ברחוב בית ישראל, לאחר שעוברי אורח הבחינו באירוע ונתנו תיאור של הפורץ, הגיעו שוטרים למקום וזיהו את המשיב כשהוא עם מסיכה שחורה על הפנים, כפי שתיארו עוברי האורח.

"המשיב ניסה לברוח מיד לאחר שראה את השוטר, התנהל מרדף אחריו, השוטר הצליח לתפוס את המשיב תוך כדי שנופלים דברים מכיסו של המשיב ולעצור אותו בסיוע שוטרים נוספים. לאחר שהמשיב נעצר התברר שהוא חשוד גם בהתפרצות לחנות ספרים ברחוב מאה שערים, המשיב נחקר, לגבי ההתפרצות למאפיה, הוא מודה במיוחס לו. לגבי האירוע של התפרצות לחנות הספרים, הוא מכחיש את המיוחס לו".

כאמור, מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בירושלים.

בתקופה האחרונה מתמודדים תושבי מאה שערים עם גל פריצות ענק לבתים בשכונה, בשבתות ובלילות, רכוש רב וכסף נגנב מהתושבים שטוענים כי מדובר בחוליה של פורצים ערבים ממזרח ירושלים.

במשטרה חוקרים את המקרים. אחד התושבים אומר ל'כיכר השבת' שהגנב שנתפס הלילה ככל הנראה לא קשור לגל הפריצות בשכונה, אבל התושבים חושבים בימים אלה איך להילחם בגל הפריצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר