בברית בבית החולים

מצמרר: אביהם של ילדי משפחת פאלי הי"ד, שימש סנדק

התרגשות גדולה בהדסה עין כרם: הרב אברהם נוח פאלי, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע ברמות ואיבד את שני ילדיו, שימש ביום שישי בבוקר סנדק בברית מילה שנערכה לבן משפחתו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב פאלי בברית ביום שישי האחרון (צילום: סעיף 27א')

לפני יותר משבועיים, בבית החולים הדסה עדכנו כי חל שיפור במצבו הרפואי של אבי משפחת פאלי, ששני ילדיו נטבחו באכזריות בפיגוע ברמות והוא החל לתקשר עם סביבתו.

ביום שישי האחרון, תועד אב המשפחה, כשהוא משמש סנדק בברית לאחד מקרובי משפחתו, הברית נערכה בבית החולים הדסה, סמוך לחדר בו מתאשפז האב.

אחד מהמשתתפים סיפר ל'כיכר השבת': "זה היה אירוע מרגש ביותר לראות את האבא שנחרב עליו עולמו, מתפקד ומצליח להחזיק את התינוק, כולנו מחכים ללידה הבאה בבית משפחת פאלי".

כזכור, אביהם של הקדושים אשר מנחם ואחיו יעקב ישראל פלאי הי"ד, נחשף לפני כשבועיים לגורל המר של ילדיו שנטבחו בפיגוע האכזרי ברמות.

את הבשורה קיבל האבא, הרב אברהם פלאי, בליווי העובדת הסוציאלית של היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. כאשר ששמע כי שני ילדיו נרצחו, קרא האבא "ברוך דיין האמת", ביקש מהרופאים חולצה על מנת לבצע קריעה והחל לשבת 'שבעה' מאוחרת.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר