כמעט שנה להעלמות

יש קצה חוט? המשטרה שוב בצו איסור פרסום בתיק החקירה של מוישי קליינרמן

משפחת קליינרמן תציין בשבת הקרובה - שבת מברכים שנה להיעלמותו של בנם הבכור, מוישי. המשטרה מפרסמת היום שוב הודעה ובה צו איסור פרסום לפרסם כל מה שקשור לתיק החקירה (חדשות חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המצלם)

משפחת קליינרמן ממודיעין עילית מציינת היום (ראשון) 358 ימים להיעדרותו של בנם הבכור מוישי, שנעדר מאז שבת מברכים של חודש ניסן בשנה שעברה, ומאז נעלמו עקבותיו ואין קצה חוט בפרשה שמסעירה עד היום את הציבור החרדי.

הערב, המשטרה הוציאה שוב צו איסור פרסום בנוגע לתיק החקירה של מוישי קליינרמן; "בתאריך 9.3.23 לבקשת המשטרה הוצא בבימ"ש השלום ירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שמספרו 174245/2022 ועניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן מתאריך 25.3.22", נכתב בהודעת המשטרה.

עוד נכתב בהודעה: "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה. תוקפו של הצו עד לסוף החודש הלועזי (ב-30.3.23)".

הודעת המשטרה

כזכור, אמא של מוישי, כתבה השנה לפני פורים, פתק לכל אחד ילדיה ולא שכחה לכתוב פתק גם לבן האובד - מוישי, את הפתק היא שמה על מיטתו שכאמור נשארה מיותמת כבר כמעט שנה.

בפתק כתבה האם הגיבורה: "פורים שמח! כל הפושט יד נותנים לו. אני מתחננת לה' שתחזור אלי הביתה בריא ושלם בגוף, נפש ורוח. אמן כן יהי רצון. באהבה גדולה, אמא".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת' בתחילת השבוע, גיטי קליינרמן, יצא בבקשה מרגשת מעם ישראל כדי לזכות יחד בישועות.

"עם ישראל היקרים", אומרת גיטי, "אנחנו נמצאים כבר 351 ימים להיעדרותו של מוישי שלנו. דווקא עכשיו בערב פורים, היום הקדוש בשנה, בכוחנו הדבר למשוך ישועות מלמעלה - בפרט ובכלל.

דבריה של גיטי בשבוע שעבר

"איך? על ידי שניתן השנה משלוח מנות, דווקא למישהו שפחות היינו בקשר איתו, ועל ידי זה נזכה לעשות את המשלוח מנות 'איש לרעהו' - על ידי המשלוח מנות הבנאדם יהיה 'רעהו'".

"ונזכה בזכות האחדות לישועת הכלל והפרט, אמן כן יהי רצון", היא מסיימת את בקשתה הנרגשת.

בשבוע שעבר, יחידת הכלבנים לישראל ערכה יום חיפושים נוסף אחר שלושה "נעדרי מירון" - רפאל חיים חדד, כבן 60, שנעלמו עקבותיו לפני כארבעה חודשים; אברהם משה קליינרמן, כבן 16 בהיעלמו, שנעלמו עקבותיו לפני כשנה; ואחר משה אליעזר אילוביץ, בשנות השלושים המאוחרות לחייו, שנעלמו עקבותיו לפני כארבע שנים.

החיפושים התמקדו בגזרת מירון - צפת. מדובר בשטחים מורכבים הכוללים סבך, מערות, בורות ועוד. צוותי היחידה פעלו עם אפליקציה ייחודית לניהול ותיעוד אזורי סריקה, ואמצעים נוספים. "המשימה טרם הושלמה", נמסר מיכ"ל.

לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על הארכה נוספת לאיסור פרסום פרטים מחקירת היעלמותו של קליינרמן, שבקרוב תמלא שנה מאז נעדר.

המשטרה עדכנה כי לבקשתה הוצא בבימ"ש השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה.

גורם בכיר המעורה בפרטים אמר ל'כיכר השבת' כי נכון לעכשיו, אין התקדמות משמעותית בחקירה אך למרות זאת, החיפושים נמשכים כל הזמן בהובלת יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל), המשטרה ומתנדבים. עד כה, נעצרו מספר חשודים, אך אלו שוחררו אחרי חקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר