רשת קצביות איכות

הפסח הזה אתם קונים את הבשר שלכם בבוצ'רי

השנה קונים את הבשר האיכותי והטעים לחג הפסח ברשת בוצ'רי וחוסכים בגדול • הבשרים האיכותיים מוצעים לכם במבצעים מיוחדים ובמחיר השווה לכל כיס (צרכנות)

(צילום: יח"צ)

השנה גם אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש בשר איכותי וטעים לחג, בכשרות המהודרת של בד"ץ בני ציון בראשות הגאון רבי בן ציון מוצפי שליט"א ובפיקוחו של הרב יורם בן סעדון שליט"א. הבשרים האיכותיים מוצעים לכם במבצעים מיוחדים ובמחיר השווה לכל כיס.

רשת בוצ'רי שנפתחה לפני מספר חודשים, הפכה לבשורה של ממש בעולם הכשרות של הבשר למהדרין. הרשת מציעה לציבור הרחב בשר איכותי וטרי בכשרות מהודרת ובהקפדה על כל החומרות וההידורים למהדרין מן המהדרין, בכשרות בד"ץ בני ציון ובמגוון רחב של כשרויות. פתיחת הרשת היא חלק מהתרחבות של בד"ץ 'בני ציון' שזוכה לאמון רב מצד בני התורה, הצורכים בשר איכותי בלי לוותר על כל ההקפדות וההידורים שהונהגו בבד"ץ 'בני ציון'.

הרשת היא חלק מרשת הקצביות 'וול דאן' הידועה באיכות הבשר שלה

הסניפים הראשונים של הרשת יפתחו בשכונת הר נוף ופסגת זאב בירושלים. הרשת היא חלק מרשת הקצביות 'וול דאן' הידועה באיכות הבשר שלה. הסניף בשכונת פסגת זאב נפתח במעמד מיוחד בהשתתפות הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א גאב"ד בד"ץ בני ציון, רבנים ואישי ציבור.

רשת הקצביות עומדת תחת תחת פיקוחו הישיר של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א והגאון רבי יורם בן סעדון שליט"א. כל ענייני הכשרות קיבלו את ברכתם של גדולי ישראל שהביעו את אמונם במערכת הכשרות 'בני ציון'.

הרשת מאפשרת לציבור בני התורה, לרכוש בשר איכותי טרי וטעים לחג בכשרות למהדרין מן המהדרין. במחירים מוזלים. כמו כן ניתן לרכוש בקצביות בשרים בהכשרים רבים למהדרין מן המהדרין לחג הפסח. הקצביות הוכשרו באופן מלא לחג הפסח על פי כל הכללים וההידורים של בד"ץ בני ציון.

להזמנות חייגו: 02-5365355

או בסניפי הרשת

פסגת זאב שדרות משה דיין 39 טלפון להזמנות: 02-536535

הר נוף רחוב חי טייב 15. טלפון להזמנות: 02-6511841

בית הפסנתר צפת. טלפון להזמנות 04-6551155

בקרוב סניפים חדשים בבני ברק וביתר עילית

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר