שיתפה בתחושות שלה

דבורי פאלי: "כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה"

כחודש לאחר שמשפחת פאלי איבדו את שני בניהם - אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד, הבוקר, אם המשפחה דבורי, ילדה בן ושיתפה מהחדר: "את האסון שלנו חווה איתנו כל עם ישראל וגם היום העם מבקש להיות חלק משמחתנו" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חדרה של דבורי במחלקת היולדות בהדסה הר הצופים (צילום: הדסה)

כחודש לאחר שאיבדו את שני בניהם, אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד, בפיגוע הדריסה הנוראי בצומת רמות, הבוקר (רביעי) נולד למשפחת פאלי בן. דבורי, אם המשפחה, שיתפה את הרגשות.

כידוע, כאשר נולד בן למשפחה בשנת אבל, אומרים כי "נתרפאה המשפחה", וזאת מאחר והדבר מורה על ברכה ומיתוק מידת הדין שהיתה מתוחה.

אב המשפחה, הרב אברהם נח פאלי, שב להדסה הר הצופים - אל מחלקת השיקום בה יתחיל תהליך שיקומי והשתתף הבוקר בלידת בנו.

לאחר הלידה, דבורי ביקשה לשתף את תחושתיה ואמרה: "את האסון שלנו חווה איתנו כל עם ישראל וגם היום העם מבקש להיות חלק משמחתנו".

"כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה. הוא החזיק וחיבק את התינוק מייד לאחר הלידה ובירך בשם ומלכות בירכת הטוב והמטיב".

"אנו מודים על הטוב, על הטיפול הרפואי בכל המחלקות בהדסה, עם צוות מסור ומאוד רגיש. אנו מודים לכל מי ששואל ומתעניין מכל קצוות הארץ".

חדרה של דבורי, היום

כזכור, הרב אברהם פאלי, אביהם של האחים אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד עלה השבוע לראשונה לקבריהם של ילדיו. אחרי הפיגוע הקשה, הרב פאלי נפצע באורח אנוש וכלל לא ידע על האסון הנורא. רק לאחר שחל שיפור במצבו, והתעורר מההרדמה - נתבשרה לו הבשורה המרה.

על קברי ילדיו, הוא ספד בבכי: "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם. רוצה להגיד לכם תודה, כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק".

האב המשיך ואמר: "איזו שמחה הייתה לכם בלימוד, איזו מתיקות, איזו שמחת חיים. שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש, תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם. הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה.

"בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם. כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים. הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר