פסגת הנשיאים

נשיא ארגון הרמב"ם היומי, אצל נשיא המדינה

הרב והסופר הרב חיים סבתו, נשיא ארגון הרמב"ם היומי, העניק היום (רביעי) סט ספרי הי"ד החזקה של הרמב"ם שהודפס במהדורה מיוחדת לקראת מחזור הלימוד החדש של הרמב"ם היומי שהחל לפני מספר שבועות.

(צילום: באדיבות המצלם)

לקראת תחילת מחזור הלימוד החמישי בתכנית, הצטרפו למעגל לומדי הרמב"ם היומי 10,000 לומדים חדשים שרכשו את הסט במחיר מסובסד במבצע חסר תקדים.

הנשיא קיבל את הרב והנציגים בלבביות, והתרגש מאוד לקבל את הסט המהודר של "הי"ד החזקה".

היום, כאמור, הגיעו לבית הנשיא נציגי ארגון הרמב"ם היומי - ובראשם הרב חיים סבתו, למפגש מרגש אצל נשיא המדינה מר יצחק הרצוג.
הנשיא קיבל את הרב והנציגים בלבביות, והתרגש מאוד לקבל את הסט המהודר של "הי"ד החזקה".

נועם קריספין, הרכז הארצי של תחום בנים בתוכנית הרמב"ם היומי בחמ"ד, מתאר את המפגש: "הרב חיים סבתו סיפר לנשיא על הקמת הארגון, על פרויקט הקלטת הביאור המיוחד שלו לכל פרק מאלף פרקי הסדרה, ועל רבבות הלומדים שכבר נטלו חלק בתכנית.
הרב והנשיא ציינו את הפלא שבסדרת "הי"ד החזקה", בבהירותה ובכך שהרמב"ם נותן אפשרות לכל יהודי להקיף על ידה את התורה כולה(!) - דבר שלא מצוי בארון הספרים היהודי.
בדבריו ציין הרב סבתו כי כל כתבי הרמב"ם כתובים בערבית; למעט סדרת משנה תורה שנכתבה בעברית, על מנת שלא להוציא את הטעם והחן של התורה הבאה לידי ביטוי בלשון הקודש".

עם חתימת המפגש, הקריא הרב סבתו לנשיא את דברי הרמב"ם בסיום "הי"ד החזקה", על כך שהחכמים והנביאים לא נתאוו לימות המשיח בשביל שררה וכבוד, אלא בשביל להיות פנויים לעסוק בתורה.

"הנשיא התפעל מאוד למשמע הדברים", מספר יצחק מרציאנו, מנהל תחום קהילות בארגון. "הוא הודה לרב ולארגון הרמב"ם היומי על המפעל החשוב להפצת התורה בישראל, בדגש על מתן האפשרות להקיף התורה כולה בעזרת הרמב"ם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר