פרסום ראשון

מנכ"ל "קשת" הבטיח: לא נגרום לחילול שבת במופע

מנכ"ל "קשת" אבי ניר נפגש היום עם הרב יצחק גולדקנופף יו"ר "ועדת הרבנים למען השבת", על רקע מופע "כוכב נולד" שייערך במוצ"ש הקרוב בירושלים, בשעה שרבבות יהודים יצעדו לבתי-הכנסת לאמירת הסליחות. מנכ"ל "קשת" הבטיח לדאוג שלא יהיו חילולי שבת. בלעדי: הסיכום המלא (חדשות, חרדים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

מנכ"ל "קשת" אבי ניר וגורם בכיר בהפקת מופע "כוכב נולד" נפגשו בצהריים (שלישי) עם הרב יצחק גולדקנופף, יור "ועדת הרבנים למען קדושת השבת".

הפגישה נערכה במשרדו של גולדקנופף בירושלים, ובה נכחו גם חברי ועדת הרבנים למען השבת. היא נערכה לקראת מופע "כוכב נולד" שאמור להיערך במוצאי-שבת הקרובה ב"בריכת הסולטן" בירושלים, על-יד העיר העתיקה.

החשש הגדול של ועדת הרבנים שההכנות למופע יהיו כרוכים בחילול שבת המוני, הן מצד ההפקה והן מצד אלפי המשתתפים שיגיעו לירושלים בעיצומה של השבת.

ועדת הרבנים הדגישה את הבעייתיות של האירוע בכלל, בירושלים, ואת העיתוי הבעייתי בפרט - בדיוק בשעה בה יצעדו רבבות יהודים לאמירת ה"סליחות" בבתי-הכנסיות.

מנכ"ל "קשת", החברה שעומדת מאחורי הפקת האירוע, האזין לדאגת הרבנים והבטיח כי יעשה את הכל כדי שלא ייגרום חילול שבת.

לדבריו, הפעילות בשטח האירוע תיפסק בשעה ארבע בצהריים ביום שישי ומאבטחים לא-יהודים יוצבו לשמור במקום על הציוד. הם יישארו בשטח עד שעה לאחר צאת השבת.

ניר הדגיש כי עובדי ההפקה יגיעו למקום רק כמחצית השעה לאחר צאת השבת. השערים ייפתחו רק כשעה לאחר צאת השבת.

יצויין כי ועדת הרבנים גילתה אכפתיות ולא כפתה את ההסדר על אבי ניר. "הוא הציע את הפיתרון ואנחנו קיבלנו אותו", אומר גורם שנכח במפגש.

במהלך השבועות האחרונים, נערכו פגישות רבות בין ועדת הרבנים לגורמים שונים הקשורים לאירוע ובניהם גם ראש-העיר ניר ברקת.

לפני שבוע נחשף על פגישה שצפוייה להיערך בין אבי ניר לוועדת הרבנית, אולם ב"קשת" אמרו כי לא ידוע להם על פגישה כזו שנקבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר