דעה: בין שלמה בניזרי לאשתו של אהוד ברק

אתמול דיברתי עם שלמה בניזרי והרגשתי בקולו כי הינו מעורער. הסיבה: העובדת הזרה של אשת אהוד ברק. איך אפשר לומר שכולם שווים? (דעה)

כידוע, עפ"י חוק, כולם שווים בפני החוק, כאשר האזרח הקטן אמור לישון בשקט כאשר הינו יודע כי השוויונות לא תיפגע.

לצערי, לעיתים נראה כי אימרה זו כי "כולם שווים בפני החוק" הינה רק בתאוריה, כאשר למעשה המציאות שונה בתכלית.

אתמול בערב דיברתי עם הרב שלמה בניזרי כאשר שיחות אלה הינם שיחות של אמונה וביטחון שבסופם אני הוא שיוצא מחוזק.

הפעם הרגשתי בקולו כי הינו מעורער ושאלותיו מה השתנה היום מיומיים - ועל כן העלה לי את התהיה הבאה, אשר עליה לצערי באופן חריג, אין לי תשובה:

מאמצעי התקשורת עולה כי רשויות האכיפה החליטו לסגור את התיק נגד אשתו של שר הביטחון אהוד ברק - אשר העסיקה עובדת זרה שלא כחוק. הסיבה: העובדת לא נמצאה, כך ממש!

הגדילו לעשות "רשויות האכיפה" ודיווחו כי אף השב"כ לא הצליח לאתר את העובדת, והנה להפתעת כולם, כרמלה מנשה בכוחותיה הדלים ומכשיר פלאפון בודד, הצליחה לעשות את מה שכל משאבי רשות האכיפה לא הצליחו לעשות - ואיתרה את העוזרת ואף דיברה עימה.

לא להאמין, נפלאות הטכנולוגיה.

כל זה לא היה מקומם, אך חמור מכך מדאיג, כאשר הרב שלמה בניזרי, אשר עד המדינה המפוקפק שהעיד נגדו - טען כי עובדת זרה עבדה בביתו של הרב בניזרי ועבודתה ניתנה "כשוחד", נציגי רשויות האכיפה ניסו לאתרה באמצעים שונים ברומניה, כאשר נעשה כל מאמץ בהשקעה של מאות אלפי שקלים לאתרה, תוך הפיכת כל אבן ופועל זר, על-מנת לאתרה - כאשר להזכיר העובדת הזרה בתיק ברק, נמצאת בארץ.

לא עזרו כל הסברינו לפרקליטות כי אין להעמיד את הרב בניזרי לדין - לאור העובדה כי במשפט שתבעה העובדת הזרה את שלמה בניזרי, דחה בית-הדין לעבודה את תביעתה תוך שלא קיבל את גרסתה ואף חייבה בהוצאות.

אני שואל את מה שרבים וטובים שואלים, כיצד אם כן אפשר לומר שכולם שווים בפני החוק כאשר העובדות מלמדות אחרת?!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר