פרסום ראשון

עובדי החינוך העצמאי איימו בשביתה, האוצר התקפל

הסכם שגובש בין ההסתדרות עם משרד האוצר לפני יותר מחודש, לא חל על עובדי "החינוך העצמאי" למרות היותם חלק מהעובדים במגזר הציבורי. בעזרתו של יו"ר וועדת הכספים, ולאחר לחץ שהופעל ואיומים לשביתה - האוצר התקפל והחליט להשיב את התוספת המובטחת לעובדים (חדשות, חרדים)

בני סגל | כיכר השבת |

הסכם שגובש בין ההסתדרות עם משרד האוצר מלפני חודש, לא חל על עובדי "החינוך העצמאי" למרות היותם חלק מהעובדים במגזר הציבורי.

את העובדה הזאת גילו העובדים לפני ימים ספורים, לאחר שחשב העמותה בדק זאת מול החשב הכללי באוצר.

יו"ר ההסתדרות דרש תוספת חד פעמית של 2000 שקלים לכל עובד במגזר הציבורי, מתן ארבעה אחוזי עידוד בצמיחה והטבות לעובדים עם ילדים - וקיבל.

זה קרה לאחר שטען כי משכר העובדים נוכה בשנים האחרונות כסף רב כמו לאחר מלחמת לבנון השנייה, אז קיצצו כחמישים אחוזים מדמי ההבראה.

אלא שבחינוך העצמאי, כאמור, גילו כי הם אינם כלולים בהסדר החדש. יו"ר וועדת הכספים, ח"כ משה גפני נאבק על הנושא הזה מול פקידי האוצר, אולם גם הוא לא הצליח לשנות את ההסדר בכל הקשור לעובדי המנהלה, המונים כ-300 איש.

ראשי החינוך העצמאי, היו"ר הרב אברהם לייזרזון והרב בוימל, הגיעו היום לכנסת כדי לנסות ולהביא לפתרון הביעה, תוך שהם מגובים בעצומת עובדים ובאיומים בשביתה.

ראשי החינוך העצמאי דרשו מהאוצר כי תבוטל ההחלטה המחלקת בין עובדי ההוראה למינהלה.

היום, בסיועו של גפני הצליחו בסופו של יום לשכנע את האוצר כי עובדי החינוך העצמאי נכללים מזה כארבעים שנה במסגרת עובדי השירות הציבורי ועל כן אין לקפחם.

בשעות אחר הצהריים נמסר כי האוצר הסכים להכליל את עובדי המינהלה של החינוך העצמאי בהסדר והבעיה באה על פתרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר