הגאב"ד אסר, הנכד של שמידל מצפצף

אמש, הודיע גאב"ד "העדה החרדית" הגרי"ט וייס כי הוא אוסר ללכת להפגין במתחם ביהוד. ההודעה נמסרה למבוגרים ולצעירים כאחד. קריאתו של הגאב"ד מסתבר נפלה על אוזניים ערלות. היום נצפו עשרות נערים ובראשם נכדו של יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל מוחים במתחם (חדשות, חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
ההפגנה, היום (כיכר השבת)

פסיקותיהם של גדולי ישראל בעניין הקברים ביהוד, אינם מרגשות למדי את אנשי "אתרא קדישא" שפעיליהם ממשיכים למחות כנגד "חילולי הקברים" המתבצעים במתחם "אפריקה ישראל".


כזכור, הכול החל בחשיפה של פריטים עתיקים בשטח הבנייה של חברת "אפריקה ישראל". כמקובל בחוק, החברה הזמינה את נציגי "רשות העתיקות" שערכו בדיקה קפדנית.

בקצה של המגרש בבעלות החברה, נחשף פיר שעל-פי החשד יש בתוכו קבר עתיק. ראשי החברה פנו לארגון "אתרא קדישא", וביקשו לשלוח נציגים שיבחנו את הפיר.

"אמרנו לרשות העתיקות שלא נבצע שום עבודה באיזור הפיר - ללא נוכחותם של נציגים מטעם ´אתרא קדישא´", סיפר ל"כיכר השבת" גורם ב"אפריקה ישראל".

"פנינו ל´אתרא קדישא´ פעם אחר פעם שישלחו נציג - אך לא קיבלנו מענה מסודר. לאחר מעשה, התברר לנו שהנציגים של ´אתרא קדישא´ מסוכסכים עם ´רשות העתיקות´ ומכאן החלו מלחמות כבוד".

ב"אפריקה ישראל" החליטו לזרז הליכים. הם פנו לבית-הדין של הגר"נ קרליץ והציגו בפניו את כל הממצאים. הגר"נ קרליץ מינה מפקח מטעם "האגודה למניעת חילול קברי ישראל". ב"אתרא קדישא" נפגעו והחליטו לא לקבל את מרות "האגודה".

אמש, הודיע גאב"ד "העדה החרדית" הגרי"ט וייס כי הוא אוסר ללכת להפגין במתחם ביהוד. ההודעה נמסרה למבוגרים ולצעירים כאחד.

קריאתו של הגאב"ד, מסתבר, נפלה על אוזניים ערלות. היום נצפו עשרות נערים ובראשם נכדו של יו"ר "אתרא קדישא" הרב דוד שמידל מוחים - במתחם האמור.

כתב "כיכר השבת" מציין כי אמש הופצו פישקווילים בגנות הגר"נ קרליץ (שהסיר את החרם על "אלקטרה"). מי שעומד מאחורי ההשמצות - קיצונים ממאה שערים. בבני-ברק הביעו זעזוע רב מהמעשה הנפשע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר