עיר שסוכסכה לה יחדיו > מסמך

פינדרוס זועם על ברקת: "תסיר האולטימטום והאיומים מיידית"

מחריף המשבר בין ´יהדות התורה´ לראש-העיר ברקת, על רקע ההודעות על פיטוריהן של כעשרה עובדי האגף לחינוך חרדי. לידי "כיכר השבת" התגלגל מכתב חריף ששיגרה בצהריים הסיעה לברקת ונחשף כאן לראשונה. ובינתיים, חלק מחברי המועצה משתתפים כעת בהפגנה שמתקיימת ברובע היהודי, נגד פסטיבל הטריפות שיזם ראש העיר (חדשות, חרדים)

בני סגל | כיכר השבת |

מחריף המשבר בין סיעת ´יהדות התורה´ לראש-העיר ניר ברקת, על רקע ההודעות על פיטוריהן של כעשרה עובדי האגף לחינוך חרדי.

מ"מ ראש-העיר וסגנו, יצחק פינדרוס זועם על כך שהוא לא עודכן מראש על ההחלטות של מנכ"ל העירייה להציב אולטימטום בפני העובדים, זאת בלי שהוא כממונה על האגף לחינוך חרדי, נוטרל מכל מידע.

בעקבות כך החרימה הסיעה את ישיבת הנהלת העיר ביום חמישי האחרון. הניסיון לצרף למהלך את סיעת ש"ס, לא צלח ואלי שמחיוף השתתף בישיבה - כך שהמתיחות היא גם בין הסיעות החרדיות.

במכתב חריף ששגרה היום הסיעה לראש העיר ונחשף כאן לראשונה, הם מעלים טענות קשות ומודיעים כי מעתה דרישתם היא להוציא את מנח"ח - מינהלת חינוך חרדי, משליטת מנח"י - האגף לחינוך כללי ולהכפיפה למנכ"ל העירייה. מעתה, הם מודיעים, זאת תהיה עמדתנו.

"בתדהמה רבה", הם כותבים, "קיבלנו את הידיעה על קריאת החירום של מנכ"ל העירייה לעשרה עובדי האגף לחינוך חרדי והצבת האולטימטום בפניהם, לפרישה תוך 72 שעות, בגין תוצאות חקירה סמויה שהעלתה כביכול אי סדרים בהתנהלותם בנושא חתימת כרטיס נוכחות.

"מבלי להיכנס למהות החקירה ותוצאותיה, אנו סבורים כי התנהלות מנכ"ל העיריה בנושא זה הינה שערורייתית על גבול אי חוקית. מיותר לציין כי התנהלות זו מעלה סימני שאלה רבים אודות מהות השותפות של סיעת יהדות התורה בהנהלת העיר.

"תחת הצבת אולטימטום ואיומים, יש לזמן את העובדים לבירור באגף, במנגנון, קיום ועדת משמעת ועוד מגוון דרכים לגיטימיות מקובלות וחוקיות, כל זאת בתיאום עם מחזיק התיק, מנהל האגף ויו"ר ועד העובדים.

"אנו דורשים להקפיא את הליך האיומים ולהסיר את האולטימטום מיידית, תוך כניסה במקביל להתנהלות הגיונית ומקובלת".

ובינתיים חלק מחברי המועצה משתתפים הערב בהפגנה שמתקיימת ברובע היהודי, נגד פסטיבל הטריפות שיזם ראש העיר.

חמש מאות איש עם שלטי מחאה, קיימו תפילה המונית. נערים אף חיבלו בכבלים ושניים נעצרו סמוך לשער יפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר