"מאדוף החרדי" נעצר

המשטרה על הסגרת זוסמן: "חיכינו כל הזמן למעידה שלו"

מוישי זוסמן, החשוד בהונאת ענק, הוסגר לישראל וכעת שוהה מאחורי סורג ובריח לאחר שמעצרו הוארך ● "כל הזמן חיכינו לרגע המעידה", אומרים גורמים במשטרה ל"כיכר השבת", "זה היה עניין של זמן עד שיעשה טעות" ● כך הוסגר זוסמן מארה"ב, וגם: המשטרה פונה לציבור המשקיעים להתלונן נגדו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מוישי זוסמן (אלי סגל)

במשטרת ישראל הביעו בסוף השבוע סיפוק נוכח הסגרתו של מוישי זוסמן, מי שכונה "מאדוף החרדי", לישראל והארכת מעצרו.

גורמים במשטרה אמרו ל"כיכר השבת" כי בתחילה נמלט למדינה בדרום אמריקה, לה אין הסכם הסגרה עם ישראל. "למרות זאת, לא התייאשנו וחיכינו למעידה שלו", הם אומרים.

לפני כחודש המעידה המיוחלת הגיעה: התברר שזוסמן שוהה על אדמת ארה"ב, ובשלב הזה ביקשה המשטרה מהשלטונות בארה"ב להסגיר לידיהם את זוסמן.

"הם נענו לבקשה, ועצרו אותו בעבירת שהייה בלתי חוקית. זוסמן לא התנגד ולאחר שבועיים במעצר, הוסגר לידינו".

רוני הינדי, ראש מפלג הונאה שאחראי על הפרשה המורכבת, אמר ל"כיכר השבת" כי המשטרה סבורה שבידיה די ראיות כדי להרשיע את זוסמן.

שתיקה רועמת

"רוב העדויות נגד זוסמן הם מאנשים שאינם נמנים על הקהילה החרדית", הוא אומר, "אבל לנו ידוע כי ישנם חרדים רבים בין המשקיעים שנפגעו, ואני קורא להם להגיש תלונה".

יצויין כי עד עתה, זוסמן שומר על זכות השתיקה ואינו משתף פעולה עם חוקריו.

פרשיית ההונאה של זוסמן נחשפה אשתקד ב"כיכר השבת".

זוסמן, שעסק בגיוס משקיעים למט"ח, רכש במשך שנים את אמונם של משקיעים רבים, בהם משפחות מכובדות ומבוססות בבני ברק. כאשר "סיפק להם את הסחורה" והעביר להם ´רווחים´ נאים, הגיע בעזרתם לקשרים עם משפחות עשירות בעולם, וכך גייס הלה ל"השקעותיו" עשרות מיליוני דולרים מכל רחבי תבל.

על פי החשד, בשלב מסוים התברר כי את סכומי העתק שהועברו לו שלשל לכיסו הפרטי. בעקבות חשיפת הפרשה נמלט זוסמן ללונדון עם בני משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר