אסון בבני-ברק

תינוק נפצע בפעוטון מחומר ניקוי; מונשם בבית-החולים

תינוק כבן שנה, נכווה ב-40 אחוזים מגופו מחומר ניקוי חריף איתו שיחק בפעוטון בו שהה ברחוב בן שטח בעיר בני-ברק ● התינוק הועבר למחלקת הטראומה ומשם למחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, והרופאים מנסים לייצב את מצבו ● חשש: התינוק סובל מכוויות פנימיות (חדשות, חרדים)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

תינוק כבן שנה, נכווה בצהריים (שלישי) ב-40 אחוזים מגופו מחומר ניקוי חריף איתו שיחק בפעוטון בו שהה ברחוב בן שטח בבני-ברק.

מתנדבי "הצלה" ומגן דוד אדום הוזעקו אל הפעוטון, ומצאו את התינוק כשהוא בהכרה מעורפלת. הם העניקו לתינוק טיפול תרופתי ראשוני, וניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו במצב בינוני עד קשה לבית החולים "שיבא" בתל השומר.

מפרטים ראשונים עולה כי התינוק בן 11 חודשים שיחק במיכל בו היה מסיר שומנים לניקוי המטבח. החומר החריף נשפך עליו וכתוצאה מכך נגרמו לו כוויות בדרגה ג´ בבטן וברגליים, וכוויות בדרגה ב´ בפניו ובפלג גופו העליון.

התינוק הועבר למחלקת הטראומה ומשם למחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, והרופאים מנסים לייצב את מצבו. לפי שעה, לא נשקפת סכנה לחייו, אך ישנו חשש כי הוא סובל גם מכוויות פנימיות כתוצאה משאיפת אדי החומר, שייתכן וגרמו נזק לריאותיו.

במשטרה פתחו בחקירת האירוע ויבדקו האם הייתה רשלנות מצד מפעילי הפעוטון שהביאה למקרה הקשה.

התפללו לרפואת התינוק משה מרדכי בן תרצה.

לפני שבוע: פעוט נפטר בפעוטון

לפני שבוע בדיוק, הוזעקו כוחות ההצלה לבית משפחה חרדית ברכסים, בעקבות פעוט כבר ארבעה חודשים, שמכחיל ומאבד את הכרתו בבית המטפלת.

במשך שעה ארוכה ביצעו מתנדבי "איחוד הצלה" ברכסים החייאה על הפעוט, תוך מתן תרופות שונות, במטרה להציל את חייו.

ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיעה למקום, פינתה את הפעוט במצב אנוש לבית החולים "רמב"ם" בחיפה, תוך כדי מאמצי החייאה, אך למגינת לב, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר