הישיבה הניחה משבשי קליטה, הבחורים גילו והסירו

בישיבת 'מיר', בה לומדים אלפי בחורים ואברכים, הונחו בסוף השבוע משבשי קליטה, בכדי למנוע קבלת והוצאת שיחות בטלפונים הסלולארים ● בעיני מספר בחורים הדבר לא מצא חן, והשבוע, אחד המכשירים נעלם ממקומו ● אחד הבחורים בישיבה: "חבל שהמכשיר נעלם, זה היה לטובתנו, כדי שנוכל ללמוד בשקט"

חיים שקדי | כיכר השבת |
עזרת הנשים. (י. שחר)

בישיבת ´מיר´ בשכונת בית ישראל בירושלים, לומדים מדי יום אלפי בחורים ואברכים. בתי המדרש עמוסים בלומדים, והחדשים, מתקשים במציאת מקום לימוד פנוי.

לאחרונה הוחלט בישיבה, לסייע בידי עמלי התורה, ולהניח בבתי-המדרש מכשירים מיוחדים, שמטרתם לשבש את קליטת המכשירים הסלולאריים, ובכך למנוע את הפרעתם החוזרת ונשנית של הלומדים.

וכך, בסוף השבוע שעבר, הונחו להם בבתי המדרש מסנני הקליטה, שאחת לכמה דקות, שיבשו את הקליטה הסלולארית ומנעו קבלת והוצאת שיחות בטלפונים הסלולאריים.

אלא שהדבר, כנראה לא מצא חן בעיני מספר בחורים, ואלו יצאו לחפש אחר משבשי הקליטה. אחד מהם, נמצא על המזגן בעזרת-נשים של בית המדרש הגדול, שבהנהגת הרב נחום קסטנר.

השבוע, בלילה שבין יום שני לשלישי, המכשיר שהתגלה בעזרת הנשים, נעלם ממקומו.

אחד הבחורים בישיבת ´מיר´ אומר בשיחה עם "כיכר השבת": "איני מצליח להבין למי היה האינטרס לחבל במכשיר ולהעלימו. מי שבא לבית המדרש, עושה זאת על דעת ללמוד, ולא בשביל להשתמש בסלולארי שלו. המכשיר יועד למנוע קבלת שיחות באמצע הלימוד, ובכך לסייע ללומדים, וחבל שהוא נעלם".

עזרת הנשים
המזגן, עליו הונח משבש הקליטה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר