פעולת תגמול

קרויס חושף: תוכנית השתלטות על שכונות חילוניות בירושלים

קמב"ץ "העדה החרדית" יואליש קרויס מגבש תוכנית חדשה, שתהווה תגובה להפגנות החילונים בירושלים ולפרובוקציות האחרונות ● "אם ההפגנות יימשכו גם השבת, נעביר את המאבק לשכונת קריית-יובל", הוא מאיים. השלב הבא: הגאב"ד יורה לעשרות אברכים - צאו ושכרו דירות בשכונות חילוניות (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יואליש קרויס (פלאש 90)

על רקע ההתלהטות בין פעילים חילונים לחרדים בירושלים, מאיימים גורמים ב"העדה החרדית": נבעיר את השכונות החילוניות בירושלים, ונשתלט על עשרות דירות בקריית יובל.

בשבת האחרונה, הפגינה קבוצת חילונים ברחוב הנביאים בירושלים במחאה על הפגנות השבת של אנשי "העדה החרדית".

המפגינים הסבירו כי מטרת המחאה היא לתמוך בראש-העיר, ניר ברקת, ולחזק את ידיו במאבק על חילוניותה של ירושלים.

בעקבות ההפגנות והפרובקציות האחרונות, קמב"ץ "העדה החרדית" יואליש קרויס מגבש תוכנית שתהווה תגובה הולמת להתנכלויות החילונים.

"אם ההפגנות יימשכו, נעביר את המאבק לשכונת קריית-יובל ולגילה", הוא אומר ל"כיכר השבת". "לא ניתן להם מנוחה לדקה אחת. המאבק שלהם לא יצלח ובוודאי שלא ישתלם".

קרויס לא מבין מדוע החילונים התעוררו כעת. "תשעה חודשים אנחנו מפגינים ברחוב הנביאים ולאף אחד זה לא הפריע. לא מדובר במקום מגורים".

כתגובה למחאת החילונים, מבטיח קרויס פעולת תגמול בבחינת מידה כנגד מידה. "נעביר את ההפגנות מרחוב הנביאים אל שכונת קריית יובל, לגילה. בכל שכונה חילונית נוודא שיפגינו מאות חרדים".

וזה לא ייגמר שם. קרויס חושף כי גאב"ד העדה החרדית, הגרי"ט וייס, צפוי לאשר תוכנית שבמסגרתה ישכרו עשרות אברכים מ"העדה" דירות בקרית-יובל.

בשלב הזה, ככל הנראה, מדובר באיומים בלבד. "התוכנית תצא אל הפועל רק במידה ובשבת הקרובה החילונים ישובו יפגינו ברחוב הנביאים", מבהיר קרויס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר