יוצא למתקפה

גפני פותח פה על השבועונים החרדים: "מלבים מחלוקות"

ביקורת חריפה על השבועונים החרדים נשמעה הערב מפיו של יו"ר ועדת הכספים, חבר-הכנסת משה גפני, במהלך סימפוזיון שנערך במושב החרדי יסודות ● כל המתח והפילוג בין הנציגים החרדים, הסביר גפני, היא תוצאה מהסיקור הבלתי הוגן של השבועונים. "הם מלבים מחלוקת" (בחדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, תוקף הערב בחריפות את השבועונים החרדים ואומר כי הם מלבים ויוצרים מחלוקות שאינן קיימות בין הפלגים ביהדות החרדית.

את הדברים אמר גפני בסימפוזיון שנערך במסגרת "קעמפ" של תלמידי ישיבת בעלזא חיפה, השוהים בימי בין הזמנים במושב החרדי יסודות.

גפני נימק: "הסיבה בגינה לא יושבים כל הנציגים החרדיים סביב שולחן עגול יחד ופותרים את הבעיות בצוותא, הינה המתח והפילוג שיוצרים השבועונים כשהם מסקרים בצורה מוגזמת ובולטת את הסיכסוכים הפוליטים. לעיתים, הם כלל אינם קיימים במציאות ויוצרים מהומה על לא מאומה".

לדבריו, השבועונים גורמים לליבוי חילוקי הדיעות והעמקתם, בעוד שללא הסיקור הם כלל לא היו קיימים.

גם פליטקאים נוספים שנכחו בסימפוזיון - ח"כ הרב ישראל אייכלר וחנוך זייברט, איש הסיעה המרכזית, הסכימו עם רוח הדברים, כשהאחרון שהינו חסיד גור הצהיר שהוא קורא רק "המודיע".

השניים הוסיפו וציינו: אם היתה אחדות במחנה החרדי, "יהדות התורה" היתה יכולה לגרוף לפחות שמונה מנדטים.

"הבעיה הגדולה היא שפלג אחד לא מצביע בגלל פלג אחר, והמחלוקות הפנימיות (שהאשמים בהן הם, כאמור, השבועונים) הורסות כל חלקה טובה ומפריעות לתוצאה האידיאלית", הסבירו נציגנו בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר