הרב בצרי: "הקללה 'ופחדת יומם ולילה מתקיימת בבאר-שבע"

"לצערנו הרב הקללה 'ופחדת יומם ולילה' מתקיימת בעיר באר-שבע", כך אומר הערב הרב בנימין בצרי רב הקריה החרדית בבאר-שבע. בתוך כך שר הביטחון, אהוד ברק, סייר היום (ראשון) בסוללת "כיפת ברזל" המוצבת בדרום הארץ ונפגש עם לוחמי ומפקדי הסוללה, אשר יירטה בהצלחה למעלה מ-10 רקטות ששוגרו על ידי מחבלים לעבר שטח ישראל, במהלך היממה האחרונה

ישראל אהרן | כיכר השבת |
ברק עם תושבים בבאר-שבע (צילום: פלאש 90)

"לצערנו הרב הקללה 'ופחדת יומם ולילה' מתקיימת בעיר באר-שבע", כך אומר הערב הרב בנימין בצרי רב הקריה החרדית בבאר-שבע.

בראיון למהדורה המרכזית של רדיו 'קול חי' אמר הרב בצרי: "הפגיעה של הפחד היא יותר גרועה מכל הבעיות שמסביב".

הרב בצרי קרא ללמוד מהמציאות הקשה, להתעורר ולפרגן אחד לשני, "גם למי שאינו סובר כמונו".

בתוך כך שר הביטחון, אהוד ברק, סייר היום (ראשון) בסוללת "כיפת ברזל" המוצבת בדרום הארץ ונפגש עם לוחמי ומפקדי הסוללה, אשר יירטה בהצלחה למעלה מ-10 רקטות ששוגרו על ידי מחבלים לעבר שטח ישראל, במהלך היממה האחרונה.

"עברו כמה ימים מאז הפיגוע ביום חמישי האחרון. צה"ל מכה קשות במבצעי הפיגוע הזה ושולחיהם ופועל ביעילות כנגד הירי מעזה אל ישובי הדרום", אמר שר הביטחון, שציין כי "הפעולה הזאת תימשך בעוצמה ובנחישות ככל שיידרש. רוב המבצעים של הפיגוע נהרגו בשטח. בפעולה מהירה וחדה חוסלו ראשי הוועדות מהארגון ששלח את מבצעי הפיגוע. מאז, אנחנו בעשרות פעולות התקפיות, כולל פגיעה בתשתיות של הוועדות של הג'יהאד האיסלמי ושל החמאס ובעיקר פועלים בסיכול חוליות ירי שפועלות מעזה".

לדבריו, במרכז הפעילות ההגנתית של צה"ל עומדת "כיפת ברזל", אותה מפעיל מערך ההגנה האווירית של צה"ל. "אל תוך שטח ישראל היו מעל 100 שיגורים, שיעור היירוטים גבוה מאוד ומוצלח מאוד. יש כמובן לקחים ודברים שצריך לתקן, אבל זהו הישג יוצא דופן שלנו ושל הלוחמים", אמר שר הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר