ארץ זבת חלב

חגיגה באיצקוביץ': אלפי שקיות חלב מחולקות חינם לאברכים

בשני מוקדים מרכזיים במגזר החרדי חולקו הבוקר אלפי שקיות חלב לאברכים מעוטי יכולת ● המארגנים: יוזמי מחאת הקוטג', שמבקשים להוכיח כי המחירים הגבוהים נובעים מרצון לגרוף קופה על גבם של הצרכנים ● בבית הכנסת הבני-ברקי וברחוב מלכי ישראל הירושלמי נעמדו אלפים וקיבלו חלב חינם (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

אנשי מאבק הקוטג' מצאו דרך מקורית להביע את מחאתם על מחירי מוצרי החלב. הבוקר, חולקו בשני מוקדים מרכזיים במגזר החרדי כ-4,000 שקיות חלב לציבור האברכים, שמתמודדים עם קשיי פרנסה כבדים.

תור ארוך השתרך סמוך לבית-הכנסת איצקוביץ בבני-ברק, ובליבו של רחוב מלכי ישראל בירושלים. שקיות החלב חולקו חינם לכל דורש, והציבור הגיע בהמוניו.

לצורך המאבק, גייסו ראשי המחאה את מועצת החלב ואת ארגוני הצדקה ואלה נענו ברצון.

שקיות החלב חולקו גם בדרום הארץ, כהזדהות עם התושבים הנאבקים על קיומם הכלכלי והפיזי, לאורך התקופה האחרונה.

ראשי מאבק הקוטג' תובעים את הוזלת סל המזון ב30% לפחות. לטענתם זה אפשרי אלמלא תאבונם הגדול של היצרנים, היבואנים ורשתות השיווק לרווחים מופקעים על גבו של האזרח.

ראשי המאבק פנו לרפתנים במטרה לבדוק בכמה ניתן למכור שקית חלב לצרכן ללא עזרתם של המחלבות הגדולות ורשתות השיווק. הם שכרו פס ייצור במחלבה קטנה וייצרו כמות של 4,000 ליטר חלב באיכות גבוהה ובכשרות מהודרת. לתדהמתם, המחיר שיצא להם לשקית חלב הינו 3.40 ש"ח כולל מע"מ לשקית חלב 3%.

לטענתם, בכך הם מוכיחים כי מסקנות "ועדת קדמי" שהוקמה על-ידי הממשלה מוטעות. "את עיקר הרווח גורפות המחלבות ורשתות השיווק שמתעשרות על גבם של האזרחים", הם אומרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר