רבי פנחס אבוחצירא ביקש את הכוונת הגרי"ש אלישיב

רבי פנחס אבוחצירא, ממשיך דרכו של אביו, האדמו"ר רבי אלעזר זצ"ל, היה בתחילת השבוע אצל מרן הגרי"ש אלישיב. הוא הגיע לפנות בוקר, יחד עם נאמן ביתו של מרן הרב אפרתי. הוא הגיע לבית עצמו ולא לקראוון, והוכנס לחדר הפנימי, כאשר הרב אפרתי והרב אריה אלישיב נכנסים עימו

נתנאל קקון | כיכר השבת |

רבי פנחס אבוחצירא, ממשיך דרכו של אביו, האדמו"ר רבי אלעזר זצ"ל, היה בתחילת השבוע אצל מרן הגרי"ש אלישיב. הוא הגיע לפנות בוקר, יחד עם נאמן ביתו של מרן הרב אפרתי. הוא הגיע לבית עצמו ולא לקראוון, והוכנס לחדר הפנימי, כאשר הרב אפרתי והרב אריה אלישיב נכנסים עימו.

על-פי הדיווח ב'שעה טובה', רבי פנחס אבוחצירא שאל את מרן האם עדיף שיקבל עליו את התפקיד או שיישאר בכולל. מרן שאל באיזו משתי הדרכים הוא ילמד יותר?

רבי פנחס אבוחצירא הרהר והשיב כי אין לו הכרעה בעניין. מרן השיב כי הוא יוכל להכריע בעצמו בשאלה על ידי שיגבש עמדה באיזו דרך ילמד יותר. בכך הסתיימה השיחה ומרן הגרי"ש בירך את הרב אבוחצירא.

בסוף השבוע הייתה אמורה להתקיים בבאר שבע עצרת נוספת לזכרו של האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל. אלא שמשטרת ישראל הודיעה למארגני העצרת – תלמידיו ובני משפחתו – כי העצרת תיאלץ להידחות בשל העובדה כי קיימת סכנה להמונים אשר יבואו לעצרת בשל הטילים שעלולים לנחות על באר שבע.

ההצעה לדחות את האירוע התקבלה לאחר התייעצות עם האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא. מארגני העצרת הציעו כי תיערך עצרת פרטית למוזמנים בלבד בביתו של האדמו"ר המנוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר