תיעוד ראשון

אסיר יפן, יואל גולדשטיין, נחת בנתב"ג - והוברח מדרך צדדית

היסטוריה הלילה בנתב"ג: אסיר יפן, יואל גולדשטיין, שב לישראל אחרי ארבע שנים בכלא היפני. עשרות בני משפחה וחבריו הקרובים המתינו לו בנמל התעופה בן גוריון, אולם משפחתו הקרובה הבריחה אותו מדרך צדדית כדי למנוע את המפגש עם עשרות הסקרנים. צפו בתמונות (ארץ)

גולדשטיין, הלילה (איצקוביץ חדשות בתמונות)

היסטוריה הלילה בנמל התעופה בן גוריון: אסיר יפן, יואל גולדשטיין, שב לישראל אחרי 4 שנים בכלא היפני.

עשרות בני משפחה וחבריו הקרובים המתינו לו בנמל התעופה בן גוריון, אולם משפחתו הקרובה הבריחה אותו מדרך צדדית כדי למנוע את המפגש עם עשרות הסקרנים.

בין הבאים ניתן היה לראות את אביו של האסיר יעקב גרינוואלד, היחיד שנותר מבין שלושת "אסירי יפן" מאחורי סורג ובריח. גרינוואלד מרצה בימים אלה עונש מאסר וייתכן שישוב לארץ בקרוב.

גם חבריו מישיבת חסידות סאטמר בבני-ברק הגיעו לשדה התעופה וביקשו לקבל את פניו. הם הפעילו מוזיקה משמחת וציפו לראות את מי שהתפללו עבורו במשך שנים ארוכות.

מנחם, חברו לספסל הלימודים, אמר: "אני שמח שבאתי, אבל מאוכזב מכך שלא זכיתי לראות את פניו של יואל. מן הסתם הוא עייף. עברה עליו תקופה לא פשוטה ויקח לו זמן רב להתאושש".

מחר צפוי גולדשטיין להגיע למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף.

מי שהיה מעורב במאמצי השחרור הוא שר הפנים, אלי ישי, וכאות תודה יגיע גולדשטיין לרחוב הקבלן 45, ויקבל את ברכת נשיא מועצת חכמי התורה.

מעורבותו של ישי החלה בשבוע שעבר, לאחר שהתקבלה הבשורה המשמחת מיפן על החלטת השופט לזכות את גולדשטיין.

למרות ההחלטה, בכל העת ריחף החשש כי התביעה תערער ותצליח לעכב את השחרור מהכלא. העסקנים פנו אל ישי וביקש ממנו להנפיק דרכון לגולדשטיין במהירות, כדי לזרז את צאתו מיפן.

(צילום: איצקוביץ, חדשות בתמונות)

(24/6)
(24/6)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר