תלמידה סולקה מהתיכון, ההורים פנו לשר החינוך

סערה בתיכון לוסטיג ברמת-גן: תלמידה סולקה מבית הספר לאחר ש"גררה את חברותיה למעשים לא הולמים". גורמים בסמינר נימקו את ההחלטה והסבירו כי "מדובר בתפוח רקוב. אין זו הפעם הראשונה שהתלמידה מחוללת בעיות. לכן הוחלט, בהתייעצות עם מפקחים להרחיק אותה מהסמינר התורני"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

לפני מספר חודשים קרא הרב בנימין מצגר מנהל תיכון "בית יעקב" לוסטיג ברמת-גן לאחת הבנות הלומדות בסמינר והודיע לה שאינה יכולה לשוב לספסל הלימודים בשנה הבאה.

הוא מסר לה מכתב שתעביר להוריה בו נאמר: "הננו מצטערים להודיע לכם כי הוחלט להרחיק מבית-הספר את ביתכם לצמיתות. הבת גוררת את חברותיה למעשים שלא לרוח מוסד הלימודים והורי תלמידות אחרות התלוננו בפנינו על כך".

התלמידה ובני משפחתה קיבלו את הדברים בהלם מוחלט וניסו להאבק בהחלטה.

בתחילה פנו לרבנים שינסו להתערב ולשכנע את הנהלת הסמינר להותיר את הנערה בסמינר, אך ללא הועיל.

גורמים בסמינר נימקו את ההחלטה והסבירו כי "מדובר בתפוח רקוב. אין זו הפעם הראשונה שהתלמידה מחוללת בעיות. לכן הוחלט, בהתייעצות עם מפקחים להרחיק אותה מהסמינר התורני. התלמידה משפיעה לרעה על חברותיה ומדרדרת אותן מבחינה רוחנית".

שר החינוך מתערב

הנערה שמעה את ההאשמות הקשות ונדהמה. "המציאו עלי דברים חסרי שחר בכדי להכפיש את שמי", היא אומרת בכאב. "אין לי שום קשר לדברים הללו"

משראו בני המשפחה כי אפסה התקווה לשכנע את הנהלת הסמינר, וכי שנת הלימודים מתחילה ובתם נשארת בבית ללא מקום לימודים חילופי, פנו השבוע לשר החינוך גדעון סער בבקשה שיתערב במקרה החמור. "אנו מצפים שתכפה על הנהלת הסמינר לקבל שוב את בתנו", כתבו לו, "הנהלת הסמינר מעולם לא דיווחה לנו כי יש בעיה עם הבת שלנו. אנו מצפים שהם יתעשתו וישיבו אותה לספסל הלימודים".

ממשרד החינוך נמסר: "מבדיקת הנושא אל מול הנהלת בית הספר עולה, כי התלמידה הפרה את תקנון בית הספר מספר פעמים במהלך שנת הלימודים. המפקחת מטעם המשרד מקיימת בימים אלו דיאלוג עם מנהל בית הספר והמשפחה במטרה להגיע להבנות עם שני הצדדים באשר לחזרתה ללימודים בבית ספר זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר