גליס נגד גולדשטיין: "הייתי נותן לו שתי סטירות והביתה"

ישראל גליס מותח ביקורת נוקבת על הפסטיסבל סביב יואל גודשטיין - עצור יפן ששוחרר: "אני הייתי מביא אותו לכיכר השבת, נותן לו שתי סטירות ושולח אותו הביתה. אני מתבייש על החילול ה' שגרמו שלושת הבחורים. באמצע הלימודים בישיבה יוצאים עם מזוודה כביכול עם עתיקות, לא עם מזוודה עם שופרות, ספרי קודש, אתרוגים או חנוכיות ליהודי יפן, אלא משהו אחר"

יוסי וייס | כיכר השבת |
הרב ישראל גליס (צילום: פלאש 90)

"פסטיבל גולדשטיין", הנערך סביב עצור יפן יואל גולדשטיין, שוחרר אחרי שלוש וחצי שנים מכלאו, לאחר שנתפס עם מזוודת סמים, גורר אחריו ביקורת נוקבת של הרב ישראל גליס, שהושמעה אמש בתכנית מלווה מלכה ברשת ב'.

"אני לא מקבל את האדמו"רות של גולדשטיין". אמר גליס, "כולם התפללו לשחרורו וגם אספו 3 מיליון דולר למבצע, לפי עדותו של הרב החיד"א. "אבל - אבל גדול מאוד. אני ורבים ביהדות החרדית מתביישים על החילול ה' שגרמו שלושת הבחורים".

"באמצע הלימודים בישיבה יוצאים עם מזוודה כביכול עם עתיקות, לא עם מזוודה עם שופרות, ספרי קודש, אתרוגים או חנוכיות ליהודי יפן, אלא משהו אחר..."

"כהורים, תספרו לילדים שלכם שאין מה להתגאות במה שהוא עשה". אומר גליס ומצהיר מה הוא היה עושה לגולדשטיין: "הייתי מביא אותו לכיכר השבת, נותן לו שתי סטירות ושולח אותו הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר