נבהל מהביקורת? בוטלו חגיגות השחרור

אסיר יפן המשוחרר, יואל-זאב גולדשטיין, הודיע היום על ביטול סעודת הודיה שהיתה צפויה להערך מחר. ההערכה היא כי גולדשטיין נבהל מהביקורת החריפה שנמתחה עליו - בין היתר במאמר שפרסם עיתונאי "כיכר השבת", ישראל כהן, ובדברים שאמר ישראל גליס מעל גלי האתר, והחליט שלא לקיים את האירוע

יוסי פוקס | כיכר השבת |
גולדשטיין שב לארץ (איצקוביץ חדשות בתמונות)

שבוע אחרי שהחלו חגיגות השחרור של יואל-זאב גולדשטיין מבית האסורים ביפן, עם שובו לישראל, היתה צפויה להערך סעודת הודיה חגיגית באולמי קונטיננטל בבני-ברק בהשתתפות המונים.

הכל היה ערוך ומוכן לקראת האירוע; בעלי האולם הסכימו אפילו להקצות את המקום למען החגיגה חינם אין כסף, אולם ברגע האחרון החליט גולדשטיין לבטל את האירוע.

ההערכה היא כי גולדשטיין נבהל מהביקורת החריפה שנמתחה עליו - בין היתר במאמר שפרסם עיתונאי "כיכר השבת", ישראל כהן, ובדברים שאמר הרב ישראל גליס מעל גלי האתר, והחליט שלא לקיים את האירוע.

לביקורת העזה מצטרף היום גם הרב יוסף ווינברג, איש חינוך מירושלים שאמר ל"כיכר השבת": "אני לא מכיר אישית את גולדשטיין, אבל לבחור ישיבה אין מה לחפש מחוץ לארץ ישראל.

"עכשיו, אחרי שכל נער חרדי יודע מי זה גולדשטיין ומודע לפרשייה שהיתה - יכול להיווצר נזק חינוכי עצום. אפילו ראשי ישיבות שמגיעים לארץ לא מקבלים את הכבוד שהוא קיבל בשבוע האחרון. יפה עשה שביטל את האירוע".

כזכור, במהלך תוכנית מוצ"ש ברשת ב' של "קול ישראל" מתח הרב ישראל גליס ביקורת חריפה על גולדשטיין כשאמר: "אני הייתי מביא אותו לכיכר ונותן לו שתי סטירות".

לפניות לכתב: fux@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר