"הכריחו אותי לאכול טריפות בכלא ביפן"

באירוע פרטי שנחגג הערב בחברת משפחתו וידידיו, סיפר יואל גולדשטיין את חוויותיו מהכלא ביפן: "איימו עלי שאם לא אוכל מה שהגישו, יאכילו אותי בכח, לא הייתה לי ברירה ונאלצתי לאכול מאכלי טריפות מתוך אונס. בימות הקיץ היה חום אימים בתא המאסר, כולי נוטפתי זיעה ובגדי נרטבו מרוב החום והלחות הנוראה. מנגד, בימות החורף שרר בכלא קור מקפיא עד שאיבריי הכחילו מרוב קור "

ישראל כהן | כיכר השבת |

נמשך מסע התמיכה והניצחון של יואל גולדשטיין, אמנם משפחת גולדשטיין החליטה לאחר הביקורת הציבורית לוותר על "חגיגת השיחרור" לבנם יואל - "אסיר יפן" המשוחרר, שהיתה אמורה להתקיים הערב באולמי קונטיננטל בב"ב, אך מסיבה מצוצמת וחגיגית התקיימה בכל אופן הערב בדירת פנטהוז ברח' שמעיה בב"ב.

לאירוע המיוחד התכנסו בני משפחתו של יואל, חבריו וידידיו הנמנים על חסידות סאטמר, כאשר מעט אחרי השעה 8 בערב הגיע "חתן השימחה" עצמו.

בשיאו של הערב, סיפר יואל את חוויותיו הקשות מתקופת הכלא היפני הידוע לשימצה. לדבריו: "איימו עלי שאם לא אוכל מה שהגישו, יאכילו אותי בכח, לא הייתה לי ברירה ונאלצתי לאכול מאכלי טריפות מתוך אונס. בימות הקיץ היה חום אימים בתא המאסר, כולי נוטפתי זיעה ובגדי נרטבו מרוב החום והלחות הנוראה. מנגד, בימות החורף שרר בכלא קור מקפיא עד שאיבריי הכחילו מרוב קור" סיפר גולדשטיין לחביריו וידידיו ההמומים.

גולדשטיין התייחס גם למצב חברו יעקב יוסף גרינוולד העצור עדיין בכלא ביפן, ואמר לקהל השומעים: "אני אומר לכם שמצבו של גרינוולד קשה מאוד, הוא נמצא בכלא שתנאיו קשים והסוהרים המשרתים בו נחשבים לקשוחים ביותר. אין לו כמעט ביקורים, רק ארבע פעמים בחודש".

"מצבו של גרינוולד קשה במיוחד ואני מבקש מכולם להתפלל למען שיחרורו", אמר גולדשטיין.

בהמשך הערב הגיע גם החבר השלישי בחבורה - יוסף באנדא, שהגיע לארץ לפני כמה חודשים, וכבר השתחרר מכלאו, וההתרגשות באירוע הגיע לשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר