ובאו ציון ברינה?

חבריו של גולדשטיין: "עשו לו רצח אופי, שפכו דמו ברבים"

אסיר יפן, יואל-זאב גולדשטיין, חזר לישראל ברעש גדול - ולא מוצא מנוח. אחרי שהרב ישראל גליס תקף אותו והביע רצון "לתת לו שתי סטירות בכיכר", חבריו משיבים מלחמה ● שופכים את דמו, הם אומרים היום ומאשימים: המתבטאים נגדו מחפשים כותרות, על גבו ● תגובת הרב גליס: "שיחזור לקונכייה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

"שופכים את דמו של יואל. הוא בחור חסידי עדין שישב בכלא על לא עוול בכפו. לא די בסבל שחווה ביפן?" - כך אומרים היום חבריו של אסיר יפן, יואל-זאב גולדשטיין, בעקבות המתקפה שספג חברם עם שובו לישראל.

גולדשטיין התקבל אומנם בימים הראשונים בחיבוק גדול ובין היתר פקד את בתיהם של גדולי ישראל וזכה לברכות חמות, אבל התבטאויות שנשמעו לאחר-מכן מעוררות כעס גדול בקרב חבריו.

לצד מאמרים שתקפו את פסטיבל השחרור, הסעירו יותר מכל דבריו של איש ירושלים, הרב ישראל גליס, שאמר בשידור ברשת ב': "אני הייתי לוקח את גולדשטיין לכיכר ונותן לו שתי סטירות".

סטירה פיזיות גולדשטיין אומנם לא ספג, אבל הוא חש כאב רב - כך מספרים חבריו. "אנשים שאיש לא התעניין בהם ניסו לתפוס טרמפ על המקרה כדי לחזור לכותרות", אומרים החברים. "זו עין צרה וכואב שזה קורה בציבור החרדי".

במהלך מסיבת השחרור אמש, תהו חבריו הקרובים של גולדשטיין: "האם כך מתנהגים יהודים חרדים? במקום לשמוח מצוות פדיון שבוים, הם מכפישים את שמו".

לדבריהם, הישיבה בכלא היתה חוויה קשה מאוד עבור יואל, אולם הפגיעה שספג בימים האחרונים לא פחות חמורה.

"גרמו לו נזק גדול. זה בלתי נסלח", הם אומרים.

ומה אומר על-כך הרב ישראל גליס, שביקש לסטור לגולדשטיין בכיכר העיר? "אני מכיר את משפחתו של יואל. היא תמימה, מסכנה, אני משתתף בצערה. הבחור בחור טוב, לא ידע מכלום, הוא גם נראה טוב, ב"ה.

"אין לי דבר נגדו, להיפך: אני מציע שישוב לישיבה, ילמד כמה שנים, יהגה בתורה, יגמור כמה מסכתות, ימצא את זיווגו ואני אישית אבוא לחתונה וארקוד איתו. רק שבינתיים יוריד פרופיל ויחזור לקונכיה, לפינה השקטה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר