סדר במאה שערים

ספיחי אלקטרה: צפי לתביעות במיליונים נגד ראשי הסיקריקים

על רקע מציאת אופנוע גנוב של אלקטרה ברשותו של מוט'ל הירש, שוקלת כעת חברת הביטוח של אלקטרה, לתבוע במיליונים את ראשי הסיקריקים, על כל הנזקים שנגרמו לחברה ● סגירת המשחטה של קרויס מביאה להצהרות: "אם לא יאשרו את המשחטה, נשחט בכיכר השבת" ● וגם: גרסת רעיית קרויס (חרדים)

יוסי פוקס | כיכר השבת |
תזכורת למאבק (פלאש 90)

שעות לאחר מעצרם של קמב"ץ העדה החרדית יואליש קרויס ואחד מראשי הנטורי קרתא מוט'ל הירש, והרקע למעצר מתברר.

המדובר במבצע מסודר, שתוכנן מראש על ידי המשטרה, כאשר הכוחות הגיעו מצוידים וממוגנים היטב. אולם למרות הערכות מוקדמות של המשטרה על מהומות צפויות, המבצע הסתיים מבחינת המשטרה בהצלחה, ללא צורך בשימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

אלא שמנגד, במאה שערים רואים זאת כפגיעה חמורה בשכונה ותושביה, כאשר התושבים והעסקנים כועסים מאוד על אופן המעצר של קרויס, וכמובן על סגירת המשחטה בפעם השנייה.

עיקר המחאה מבחינתם היא על סגירת המשחטה: "לא יעזור להם כלום, אנחנו לא אוכלים עופות אם אנחנו לא עומדים לצד השוחט בזמן השחיטה, אם לא ייתנו לנו לשחוט במשחטה, נצטרך לשחוט בכיכר השבת או בזופניק, כל ירושלים תהיה משחטה אחת גדולה", אומרים עסקנים במאה שערים ל'כיכר השבת':

רעייתו של יואליש קרויס אומרת ל'כיכר השבת': "אני לא מבינה מה הם רוצים. אם הם צריכים אותו לחקירה שיזמינו אותו והוא יגיע, למה צריך את כל הבלגן הזה בבית שלנו, למה לעצור אותו כמו אחרון העבריינים?".

"יואליש כיום לא מנהל את המשחטה, אנשים פרטיים הגיעו ושחטו, הוא אמר להם שזה יזיק לו ושיפסיקו, והם לא שמעו לו, אני גם מבינה אותם, מדובר במשפחות שלא אוכלות עופות כשהם לא רואים את השחיטה".

לדבריה, "אתמול יואליש ישב עם עו"ד והם הגישו בקשה לקבל אישור להפעלת המשחטה גם ממס הכנסה, הוא צריך את האישור בגלל שעשרת ימי תשובה מתקרבים וכל השכונה באה לשחוט את "הכפרות" אצלנו, אני מקווה שהוא ישוחרר בשעות הקרובות".

אלא שלצד פרשת המשפחטה, ישנה כזכור גם סוגיית מעצרו של אחד מראשי הנטורי קרתא - מוט'ל הירש, שבחדר המבצעים שלו, נמצא כזכור גם אופנוע של חברת אלקטרה.

בעקבות הדיווח על מציאת האופנוע של "אלקטרה" ברשותו, אומרים היום גורמים באלקטרה, כי חברת הביטוח שכיסתה בעבר את נזקי החברה, שוקלת לתבוע את הירש במיליונים על כל הנזקים שספגה מהסיקריקים.

גורמים באלקטרה אומרים היום, כי הממצאים מהיום מוכיחים, כי המדובר בקבוצת עבריינים, גובי דמי חסות, שהשתמשו בחברת אלקטרה לצרכים זרים.

יצוין, כי התמיכה שלה זוכה הירש היא פחותה מאוד מהתמיכה שזוכה קרויס, וזאת בעקבות מעורבותו בנושאים שבהם יש מחלוקת במא"ש.

fux@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר