בלעדי

קרויס ושלושה עצורים שוחררו: "המשטרה פעלה בברוטליות"

קמב"ץ העדה החרדית, יואליש קרויס, שוחרר בשעות הערב ממעצרו ויחד איתו שלושה נוספים. מוט'ל הירש, מראשי הנטורי קרתא, יישאר במעצר בשלב הזה. צחי סנדומירסקי, עורך הדין המייצג את קרויס: "המעצר נעשה בצורה ברוטלית, המשטרה הפכה את המעצרים לשגרה". תמונות בלעדיות (אקטואליה)

יוסי פוקס | כיכר השבת |

שעות אחדות לאחר שנעצרו על-ידי המשטרה, שוחררו ארבעה מעצורי מאה שערים.

בין אלה ששוחררו נמצא קמב"ץ העדה החרדית, יואליש קרויס, שהורחק מן המשחטה ל-180 יום - עד שיציג אישורים שיוכיחו כי המשחטה פועלת כדין.

מוט'ל הירש, מראשי הנטורי קרתא, יישאר במעצר בשלב הזה.

עו"ד צחי סנדומירסקי המייצג את קרויס, אמר הערב לכיכר השבת: "החקירה התנהלה סביב נושא הפעלת המשחטה. קרויס נעצר לאחר שנטען כי לא סגר את המשחטה בהתאם להוראת המשטרה.

"קרויס שיתף פעולה עם המשטרה והשיב על כל מה שנשאל. הוא הבהיר לחוקרים שלא הפר את ההוראות, ונהפוך הוא, הוא פועל יחד עימי כעורך דינו בכל המישורים בכדי להשיג אישורים להפעלת המשחטה מצידו".

עורך הדין התייחס גם לדרך שבה בוצע המעצר. "זה נעשה בצורה ברוטאלית. יש לי את התחושה הקשה שהמשטרה הפכה את מעצרו של יואליש לדבר שבשגרה, למרות שאין להם ממצאים וראיות כנגדו".

עורך דינו של מוטל הירש ושלושת העצורים הנוספים, יאיר נהוראי, אמר לכיכר השבת: "נדמה שאת ארבעת העצורים היה ניתן לחקור בקלות - לו רק המשטרה הייתה פונה אליהם וקוראת להם לחקירה. שיחרורם המהיר והמידי מלמד יותר מכל על כך שאין כנגדם חשדות אמיתיים".

ומתי הירש ישוחרר? עורך הדין מעריך שזה יקרה מחר.

לפניות לכתב: fux@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר