ח"כ ניסים זאב: "הרב עובדיה יודע על האיום של מאיר ברנס"

ביום שאחרי חשיפת ההקלטה ב'כיכר השבת', בה נשמע מאיר ברנס מאיים כי בי"ט כסלו ירצח את מרן הגר"ע יוסף, בבית הרב לא לוקחים סיכונים ושוקלים לתגבר את האבטחה. חבר-הכנסת ניסים זאב אמר בשיחה ל'כיכר השבת': "לפי ידיעתי מרן יודע על האיומים הללו, אבל הוא לא מתייחס אליהם, וסומך על בורא עולם שישמור ושומר עליו"

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

ביום שאחרי חשיפת ההקלטה ב'כיכר השבת', בה נשמע מאיר ברנס מאיים כי בי"ט כסלו ירצח את מרן הגר"ע יוסף, בבית הרב לא לוקחים סיכונים ושוקלים לתגבר את האבטחה.

מקורב לבית הגר"ע יוסף אמר ל'כיכר השבת': "אסור לזלזל גם משוגעים. צריך להפיק לקחים מרצח ה'בבא אלעזר' זצוק"ל. האבטחה כאן קיימת וכנראה יצטרכו לתגבר אותה בימים הקרובים". לדבריו, "השב"כ מעורב בסיפור הזה וההקלטה כבר נמצאת בידיהם

המקורב מדבר בחשש בשיחה שקיימנו איתו. "צריך להכניס את ברנס לבית-חולים לחולי נפש לכל חייו. הוא מסוכן לסביבה".

בתוך כך, חבר-הכנסת ניסים זאב אמר בשיחה ל'כיכר השבת': "לפי ידיעתי מרן יודע על האיומים הללו, אבל הוא לא מתייחס אליהם, וסומך על בורא עולם שישמור ושומר עליו".

הנחייה מהשב"כ

ל'כיכר השבת' נודע כי הבוקר קיבלו שרי ש"ס הוראה מבית הרב, לחדש את נוהל "כל שר תפילה" - שבכל תפילה בבית מדרשו של הגר"ע ברחוב הקבלן 45, יתייצב שר מש"ס, ובאופן קבוע מאבטחי השרים יאבטחו את הרב.

עוד נודע כי הבוקר קצין בכיר בשב"כ אמר לאחד מבכירי ש"ס: "אנחנו כבר התרענו לפני שבוע על ברנס והעברנו את המידע לבית הרב"

3 שנים בכלא

יצויין כי הבוקר בתוכנית "שמונה עד עשר" עם מרדכי לביא, אמר הפרשן המשפטי עורך-הדין חגי אדורם כי "עונשו של מאיר ברנס יכול להיות 3 שנים בכלא - אם כי יבדקו את מצבו הנפשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר