מתנה משמים

אברכי מיר הופתעו: קיבלו צ'ק עם חתימת ראש-הישיבה זצ"ל

בשבוע האחרון, מאז פטירתו של ראש-ישיבת מיר הגאון רבי נתן-צבי פינקל זצ"ל - דובר רבות על מצבה הכספי הקשה של הישיבה הגדולה בעולם ועל הקושי בתשלום המשכורות בחודשים האחרונים. הבוקר, חיכתה לאברכי הישיבה הפתעה משמחת: המנהלים חילקו להם צ'קים ובהם משכורת חודש סיון. על הצ'קים היה חתום לא אחר מראש-הישיבה המנוח (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב פינקל על רקע צ'קים (מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בשבוע האחרון, מאז פטירתו של ראש-ישיבת מיר הגאון רבי נתן-צבי פינקל זצ"ל, דובר רבות על מצבה הכספי הקשה של הישיבה הגדולה בעולם ועל הקושי בתשלום המשכורות בחודשים האחרונים.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', מצבה הקשה של הישיבה מדיר שינה מעיניהם של גדולי הדור שחלקם התגייסו אישית לסייע לישיבה, בניהם מרן ראש-הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א

הבוקר, גילו אברכי הישיבה שירדו לסעוד את ארוחת הבוקר, הפתעה משמחת: מנהלי הישיבה חילקו להם צ'קים ובהם משכורת חודש סיון שהתמהמה מלהגיע וזאת בעקבות המצב הכלכלי הקשה. החלק המעניין בסיפור המשמח הזה, שעל הצ'קים היה חתום לא אחר מראש-הישיבה המנוח רבי נתן-צבי פינקל זצ"ל.

ככל הנראה חתם ראש-הישיבה זצ"ל כבר אז על ההפקדות המיועדות לאברכים אלא שבשל המצוקה התקציבית, הצ'קים לא חולקו לאברכים וזאת עקב חשש הבנק לאשר אותם.

בימים האחרונים נכנס סכום כסף גדול לקופת הישיבה ובעקבות כך זכו האברכים המאושרים לקבל את מהמילגה שהתעכבה מזה מספר חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר