האלימות נמשכת

מצפצפים על 'העדה החרדית': הסיקריקים תקפו שני אברכים

"העדה החרדית" קראה לחדול מאלימות? אז מה. הסיקריקים תקפו שוב, הפעם שני אברכים שביקשו למחוק כתובות נאצה נגד חסידות מוכרת. קבוצה מהסקירקים ארבה להם ותקפה אותם. אנשי "כולל פולין" הגיבו הערב: "נגיש תלונה במשטרה על כל תקיפה". כל הפרטים (אקטואליה, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(אילוסטרציה: פלאש 90)

למרות החלטת בד"צ העדה החרדית בשבוע שעבר שלא להשתמש באלימות במאבק על השליטה ב'בתי וורשא', הסיקריקים מצפצפים על ההחלטה.

הבוקר הגיעו שני צעירים המזוהים עם הסיקריקים וריססו כתובות גריפיטי ברחוב יואל הסמוך לבית המדרש סאטמר, נגד החסידות המזוהה עם כולל פולין.

שעה קלה לאחר מכן הגיעו אנשי כולל פולין וניסו למחוק את כתובות הגרפיטי, אך נבלמו באלימות קשה מצד קבוצת הסיקריקים. אלה תקפו אותם שוב ושוב, וכתוצאה מכך נזקקו לטיפול רפואי.

אנשי כולל פולין אומרים הערב ל'כיכר השבת': "למרות החלטת העדה, הצד השני ממשיך לעשות שימוש באלימות. נגיש תלונה במשטרה על כל תקיפה שתהיה".

כזכור, לאחרונה פרסם בד"צ העדה החרדית מחאה מיוחדת נגד האלימות. תחת הכותרת "אזהרת התורה" כתבו חברי הבד"צ "בחרדה שמענו על כמה מקרים של הכאות עד ריסוק איברים והיזקות לרכוש וממון ישראל, שהגיעו עד לביזוי בתי כנסיות".

"אוי לאזנים שכך שומעות, שיעשו כזאת בישראל ולא ישמע קול מחאה. וכבר הזהרנו כמה וכמה פעמים שלא לעשות שום מעשי אלימות", כותבים חברי הבד"צ, ומביעים בכך רמז גם נגד הסיקריקים, אשר אותם כבר הזהירו ב'העדה' שלא לנהוג באלימות.

לסיום, כותבים חברי הבד"צ נגד פניית תושבי בתי ורשא לבית המשפט, וקוראים לפנות רק לדין תורה: "ומכאן תצא הקריאה לאחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם בארץ ובחו"ל לעשות ככל יכולתם לבער דרכי אלימות, רק לפנות לבתי דין של ישראל או לזבל"א כד"ת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר