חושש לשלומו?

בכיר ה'סיקריקים', שלום ברוך רוסט, נמלט מישראל לארה"ב

חושש לשלומו? שלום ברוך רוסט נמלט מהארץ. במטוס לארה"ב נמצא גם הירשמן, האברך שהותקף ע"י רעולי פנים לפני כמה שבועות. בבתי וורשא סיפרו היום כי מאז הותקף הירשמן, הסיקריקים הורידו פרופיל. "כמות התקיפות פחתה משמעותית", מספרים בשכונה. "ייתכן שזה קשור לתקרית" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
רוסט לפני כחודש (ישראל כהן)

בעיצומה של המהומה הגדולה, בכיר הסיקריקים שלום ברוך רוסט נמלט מהארץ.

רוסט עלה על מטוס בדרכו אל ארה"ב שם הוא ישהה ככל הנראה בשבועות הקרובים עד יעבור זעם.

שמו של רוסט המכונה "בכיר הסיקריקים" נקשר בחודשים האחרונים בארועים רבים כשהבולטים שבהם, המאבק נגד רשת חנויות 'אור החיים', המאבק ב'בתי וורשא', וחבלה במנעול דלת ביתו של בן אחד האדמו"רים החשובים.

במטוס בו שוהה רוסט נמצא גם אברהם הירשמן, ששוחרר לאחרונה מבית החולים לאחר שהותקף על-ידי רעולי פנים.

בבתי וורשא סיפרו היום כי מאז הותקף הירשמן, הסיקריקים הורידו פרופיל. "כמות התקיפות פחתה משמעותית", מספרים בשכונה. "ייתכן שזה קשור לתקרית, ויכול להיות שמעורבות המשטרה עשתה את שלה".

לאחרונה שלח רוסט מכתב לאנשי כולל פולין בו הוא מכחיש מעורבות בתקריות האלימות. במכתב כתב רוסט: "הנני מתנער מכל וכל ממעשה נפשע זה וחלילה לעלות על דעתי דברים כגון אלו ח"ו. כל בר דעת החושב במינימום היגיון מבין ברור מעל כל ספק שרק שוטה גמור מסוגל לעשות מעשה שכזה, שמובן וברור תוצאותיו, והוא התאבדות לדעת כפשוטו ממש, איזה אינטרס יכול להיות לאדם לעשות פעולה שרק תזיק לו ותביא לתוצאות הפוכות מהדבר אליו הוא שואף?

"גם אני הקטן השתייכתי בעבר לחסידי גור, ויודע אני היטב מה תעלול טפשי ומחוצף זה יגרור בעקבותיו, ומי שהכיר אותי, יודע שמנת המשכל שלי אינה כל כך נמוכה, שלא אקח את התוצאות בחשבון? וסוף האמת תצוף על פני המים!".

ממשטרת ירושלים נמסר ל"כיכר השבת" כי הנושא בבדיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות