פרסום ראשון: מדוע ש"ס התקפלה ב"חוק הסמינרים"?

בשבוע שעבר הודיעה תנועת ש"ס שבכוונתה להגיש ביום ראשון (שלשום) את הצעת החוק של ח"כ אברהם מיכאלי נגד האפליה של מנהלי בסמינרים - אך זה לא קרה. שעה קלה לפני ישיבת "ועדת שרים לענייני חקיקה", הודיעה ש"ס כי היא "מסירה זמנית את הצעת החוק". אז מה באמת קרה שם? פרסום ראשון

ישי כהן | כיכר השבת |

בשבוע שעבר הודיעה תנועת ש"ס שבכוונתה להגיש ביום ראשון (שלשום) את הצעת החוק של ח"כ אברהם מיכאלי נגד האפליה של מנהלי בסמינרים - אך זה לא קרה.

שעה קלה לפני ישיבת "ועדת שרים לענייני חקיקה", הודיעה ש"ס כי היא "מסירה זמנית את הצעת החוק".

אז מה באמת קרה שם?

ל'כיכר השבת' נודע כי ביום ראשון השבוע, במהלך ישיבת הממשלה, פנה שר החינוך גדעון סער ליו"ר ש"ס אלי ישי וביקש ממנו להוריד זמנית את הצעת החוק - בהתחייבות שהוא יטפל בנושא באופן אישי.

ישי נענע לבקשה - אך הציב תנאי שסער יפגוש את וועדת הרבנים לענייני סמינרים של ש"ס, בכדי למצוא פיתרון לאפליה. סער נענע לבקשה ואכן בימים הקרובים הוא יפגוש את ועדת הרבנים של ש"ס.

גורמים בש"ס אמרו היום ל'כיכר השבת': "אנחנו לא נוריד את החוק מסדר היום. החלטנו לתן צ'אנס לשר החינוך, אם זה לא יצלח כבר בשבועות הקרובים נעלה זאת שוב".

בתוך כך, עם צאתו מישיבת סיעת ש"ס אמר שר הפנים אלי ישי ל'כיכר השבת': "אנחנו ניאבק באפליה בכל הכלים, גם עתירה לבג"צ על הפרק".

ייצוין כי הערכות בכנסת שבמקרה וש"ס תעלה את הצעת החוק לוועדת שרים, שר החינוך גדעון סער 'ידאג' לרוב נגד ההצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר