ברוך דיין האמת

גאב"ד קוממיות, הגאון רבי מנחם מנדל מנדלזון זצ"ל

בשעות הבוקר התקבלה הבשורה המרה על פטירתו של רבו של המושב קוממיות בדרום, מזה כ-33 שנה, הגאון רבי מנחם מנדל מנדלזון זצ"ל, והוא בן 73. ביום שלישי שעבר, עבר הרב מנדלזון אירוע מוחי קל ואושפז בבית החולים, הלילה עבר התקף לב פתאומי ונפטר. הלוויתו תצא בשעה 10:30 מהמושב 'קוממיות', לחלקת הרבנים בהר המנוחות בירושלים

חיים שקדי | כיכר השבת |
הרב מנחם מנדלזון זצ"ל. (שמוליק סופר)

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'ברזילי' באשקלון, מגיעה הבוקר (חמישי) הבשורה המרה על פטירתו של הגאון רבי מנחם מנדל מנדלזון זצ"ל, רבו של היישוב 'קוממיות'.

מאז חג הסוכות חלה הרב מנדלזון אך סיבת מחלתו לא אותרה. ביום שלישי שעבר עבר הרב אירוע מוחי קל, ואושפז בבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

מצבו של הרב השתפר בבית החולים, ולפני מספר ימים הוא הועבר לבית החולים 'שיבא' בתל השומר, אך במהלך הלילה, עבר התקף לב ונפטר, כשהוא בן 73.

הגאון רבי מנחם מנדל מנדלזון זצ"ל, מונה לכהן כרבו של היישוב קוממיות בשנת תשל"ט, לאחר פטירת אביו, וכיהן בתפקיד עד עצם היום הזה, במשך למעלה משלושים שנה.

בפטירתו הותיר אחריו חמישה בנים וחמש בנות, כולם הולכים בדרכו, דרך התורה.

מיטתו של הרב מנדלזון זצ"ל הובאה כבר בשעות הבוקר לביתו ביישוב קוממיות, שם נערכים לצאת מסע הלוויה, כאשר עשרות תושבים שוהים סביב המיטה וקוראים פרקי תהילים.

הלוייתו תצא בשעה 10:30 בבוקר מביתו ביישוב קוממיות, לבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים, ותעבור דרך בית המדרש הגדול של בעלזא, בית המדרש הגדול של גור, בדרכה לחלקת הרבנים בהר המנוחות שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר