סיוון רהב: השנאה ואיבה של אנשים כלפי ההתנהגות התקשורתית הוא אדיר

העיתונאית סיוון רהב מאיר מתחה ביקורת על המתנגדים לחוק לשון הרע: "העליהום התקשורתי נגד החוק לא כל-כך מצא חן בעיניי". לדברי רהב-מאיר, "התקשורת היתה צריכה למחות, אבל התגובה הציבורית העציבה אותי. היה גל של שנאה ואיבה של אנשים כלפי ההתנהגות התקשורתית הוא אדיר"

שאול כהנא | כיכר השבת |
סיוון רהב מאיר (צילום מסך מערוץ 2)

מה חושבת העיתונאית החרדית סיוון רהב-מאיר על חוק לשון הרע שמסעיר את התקשורת? היום, במהלך התוכנית "כותרת ראשית" עם רונן כץ ב"קול ברמה", דיברה רהב על תחשותיה.

"אי אפשר כמעט להגיד עניינית מה דעתי על החוק, כי המערכה מסביב כל כך גדולה על עוד חוקים ואינטרסים, לכאורה או שלא לכאורה, שיש לנתניהו נגד התקשורת - עד שכמעט אי אפשר לדבר על החוק", אומרת רהב-מאיר. "אז אתה יכול להוציא כותרת ולהגיד שאני מתנגדת לחוק, אבל מעבר לזה אני קצת מתנגדת להתנגדות לחוק".

מה כן מפריע לה בסערה שפרצה סביב החוק? "העליהום התקשורתי נגד החוק לא כל-כך מצא חן בעיניי. זה לא עשה טוב לתקשורת. זו לא היתה תגובה בוגרת.

"זה לא הזמן להעלות את הסכום כל-כך. זה נדיר ששופט נדרש לזה, כאילו שכל יום נותנים פה פסקי דין של לשון הרע לכאן או לכאן. נכון, התקשורת היתה צריכה למחות, אבל התגובה הציבורית העציבה אותי. היה גל של שנאה ואיבה של אנשים כלפי ההתנהגות התקשורתית.

"אנשים אומרים: סוף-סוף התקשורת אוכלת אותה. שכבות נרחבות בעם נהנים לראות את התקשורת כך. למה זה ככה? איפה התקשורת חוטאת ולא עושה את עבודתה כל השנה שזה מגיע לה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר