אלעד: ראש העיר מש"ס נגד פעילי ש"ס

שני פעילי ש"ס מאלעד שנטלו חופשה מעבודתם בעירייה לצורך השתתפות בכינוס ש"ס בכינר, זומנו לשימוע על ידי ראש העיר יצחק עידן. בש"ס זועמים ומאיימים. ראש העיר: "זימנתי לשימוע רק מי שיצא ללא אישור". העובדות: יש אישור חתום של בקשה שמולאה ונחתמה כדין בידי מנהל המחלקה (חרדים)

ראובן כהן | כיכר השבת |

סערה בעיריית אלעד: שני פעילי ש״ס מקומיים המכהנים כעובדים בכירים בעירייה זומנו השבוע לשימוע אצל ראש העיר יצחק עידן. ל״כיכר השבת״ נודע כי סיבת הזימון הינה בשל השתתפותם בכינוס ש"ס בכינר לפני כמה שבועות, ללא רשותו של ראש העיר.

ממסמכים שהוצגו בפנינו עולה כי אחד העובדים ה״סוררים״ קיבל אישור כדין לחופשה מהעבודה והוא מחזיק בידיו טופס רשמי חתום על נטילת חופשה מהעבודה, במסגרת ימי החופשה המגיעים לו. העובד מילא את הבקשה כנדרש, קיבל את חתימתו של מנהל המחלקה הממונה עליו, ורק אז יצא לחופשה.

גם המוזמן השני לשימוע, לא נעדר לכאורה מעבודתו ללא סמכות. המדובר במנהל מחלקה בעירייה, שיכול לנצל על פי חוק את ימי החופשה המגיעים לו, תוך דיווח הולם לאגף השכר וכך נעשה במקרה זה.

אלא שמדיווחים שהגיעו ל״כיכר השבת״ עולה כי ראש העיר, מסיבות השמורות עימו, החליט לצרף אליו לכינוס פעילי ש״ס שאינם מהעיר אלעד ואף ביקש מהפעילים המקומיים שלא להשתתף בכינוס. הפעילים המקומיים, כאמור, לא ויתרו והגיעו לכינוס להפתעתו ולמורת-רוחו של ראש העיר. הסיבות להתנהלות התמוהה עוררו כצפוי חרושת שמועות.

ראש העיר מסר בתגובה: "אני לא נגד השתתפות בכנס ש"ס. קראתי לשימוע רק את אלו שלא ביקשו אישור מראש. זו לא הפקרות שכל אחד ייצא מתי שהוא רוצה״.

לא למותר לציין, כי הסיפור הנ"ל מחולל סערה בקרב אנשי ש"ס באלעד ואף כמה מהם פנו אל יו״ר התנועה השר אלי ישי על-מנת שיתערב אישית בפרשייה התמוהה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר