לאחר הסערה: קריאה לפיטורי ראש העיר בית שמש

לאחר הסערה התקשורתית בקשר למתרחש בעיר בית שמש. מופצת ברשת עצומה הקוראת לפיטורי ראש העיר משה אבוטבול. "ראש העירייה אינו מייצג עוד את מרבית תושבי העיר, אנו מסרבים להמשיך ולחיות תחת הנהגתו ודורשים שיסיים את תפקידו כראש עיר לאלתר". העצומה מופצת ממוצ"ש האחרון ועד כה כאמור הצטרפו אליה קרוב ל-1000 איש

יוסף פאר | כיכר השבת |
משה אבוטבול, השבוע (ויקטור מזוז)

בעקבות הסערה הגדולה שפרצה בין היתר לאחר חשיפת סיפורה של הילדה נעמה מרגוליס מבית שמש שהותקפה בידי קיצונים, יש מי שקורא לפיטוריו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול.

עצומה שמתפרסמת ברשת קוראת לשר הפנים אלי ישי לפטר את משה אבוטבול במידה ולא יתפטר מעצמו. לטענת העומדים מאחורי העצומה, מאז החל אבוטבול לכהן בתפקידו כראש עיר, בית שמש הפכה מעיר שאיכלסה גוונים רבים של אוכלוסיה לעיר שבה השסע בין דתים וחילונים רק מעמיק.

בעצומה שעד כה חתמו עליה קרוב ל-1000 איש נכתב לשר ישי: "אנו תושבי בית שמש קוראים בזאת להתפטרותו של משה אבוטבול מתפקידו כראש עיריית בית שמש. במידה ולא יתפטר-קוראים לשר הפנים מר אלי ישי לפטר אותו מתפקידו"

"תחת הנהגתו של משה אבוטבול הפכה העיר בית שמש מעיר של כל תושביה לעיר שבה מתנהל מאבק יומיומי בין תושבים מכל הזרמים, חילונים ומסורתיים, דתיים וחרדים מתונים, שתמיד ידעו לחיות בצוותא.

"דא עקא תחת הנהגתו ובחסותו של משה אבוטבול הלכה וגדלה לה קבוצה אלימה של קיצוניים חרדים המבקשים לשנות את אופיה של העיר. מאז נבחר מר אבוטבול הוא הפקיר את תושבי בית שמש לכפיה דתית ולאלימות של קומץ קיצוני, והפנה משאבים עירונים לטובת הקיצוניים והבדלניים מתוך העדה החרדית, עלחשבוננו..."

עוד נכתב בעצומה: "רה"ע אינו מייצג עוד את מרבית תושבי העיר, אנו מסרבים להמשיך לחיות תחת הנהגתו ודורשים שיסיים את תפקידו בהקדם".

העצומה מופצת ממוצ"ש האחרון ועד כה כאמור הצטרפו אליה קרוב ל-1000 איש.

עד כה לא הצלחנו לקבל את תגובת ר"ע בית שמש לעצומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות