משה אבוטבול על העצומה: "גימיק שייכשל"

כתגובה לעצומה הקוראת להדיחו, קורא ראש העיר בית שמש ליוזמים להתמודד בבחירות הבאות בעוד שנתיים. "כותבי העצומה הפסידו בבחירות ולא השלימו עם המהפך, עשרות אלפי תושבים מוקירים את פעולותי למען כלל תושבי העיר, היוזמים מוזמנים להתמודד בבחירות עוד פחות משנתיים ולהוכיח לנו מה הם שווים"

יוסף פאר | כיכר השבת |
משה אבוטבול (ויקטור מזוז)

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' על העצומה הקוראת לפיטוריו, ראש העיר בית שמש משה אבוטבול מגיב לעצומה הקוראת להדיחו.

לדבריו, יוזמי העצומה הם גורמים פוליטים, שבבחירות האחרונות לראשות המקומית נכשלו ועדיין לא השלימו עם מינויו לראשות העיר. "זהות כותבי העצומה מוכרים ככאלה שהפסידו בבחירות האחרונות לראשות העיר ולא השלימו עם המהפך, אני ב"ה מגובה עם עשרות אלפי תושבים שמכירים ומוקירים את פעולותי למען כלל תושבי העיר."

אבוטבול מציין, כי מתחילת המאבק ידע שסיפורי היריקה והשלט הם לא מה שמניע את הגורמים שעומדים מאחורי המאבק. "מלכתחילה ידעתי שלא מענינת אותם לא הילדה ולא היריקה, לא השלט ולא הדרת הנשים, רק העצומה בלבד"

אבוטבול מוסיף כי העצומה היא גימיק חדש שנשלף לאחר כישלון "הפגנת המליון".

"יש לנו קואליציה יציבה שכוללת כמעט את כל חברי מועצת העיר וכלל המפלגות, העבודה, יהדות התורה, ש"ס, מפד"ל, דור אחר, משפחה אחת, וטוב. כולם עובדים בהרמוניה.

לדברי אבוטבול, "שנתיים ברצף קיבלנו פרס ניהול תקין ועוד פרסים רבים".

לסיום מציע אבוטבול ליוזמי העצומה להתמודד בבחירות הבאות ולהוכיח את כוחם. "עורכי העצומה, שרובם חותמים מחוץ לעיר מוזמנים להתמודד בבחירות הבאות עוד פחות משנתיים, ולהוכיח לנו מה הם שווים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות