הרב קסלר: "התורה מנחה אותנו לא להתנדב במד"א"

בכינוס חיזוק למתנדבי 'איחוד הצלה' במודיעין עילית, אמר הגר"מ קסלר, המרא דאתרא: "התורה מנחה אותנו - לא להתנדב במד"א, לא להשתייך לארגון הזה". "לאחרונה חל פרסום גדול ויש כל מיני התחכמיות וזה מאוד מתאים לפרשיות שאנחנו עוסקים בהם עכשיו", אמר הרב והוסיף: "צריך לדעת שהדברים לא השתנו הגלות של מצרים זה סבל לכל הגלויות וזה מה שקורה לנו היום"

יוני גבאי | כיכר השבת |
(חדשות 24)

אמש נערך כינוס חיזוק למתנדבי 'איחוד הצלה' במודיעין עילית, בהשתתפות רבני הארגון, המרא דאתרא הגר"מ קסלר, הגר"י זיכרמן רבה של אחוזת ברכפלד רב איחוד הצלה במודיעין הגר"י אייזנבך.

אחד הנושאים המרכזיים בכנס היה דבר ההתנדבות במד"א וההסתה נגד בציבור החרדי בארץ הקודש.

הנואם המרכזי היה הגר"מ קסלר שאמר בתוך דבריו: "כל הנושא הזה של חרדים, של גיוס, של בחורי ישיבות, של אברכי כולל בכל מיני מסגרות ממשלתיות רשמיות זה אחד הנושאים שעומדים על הפרק שנים רבות.

"לאחרונה חל פרסום גדול ויש כל מיני התחכמיות וזה מאוד מתאים לפרשיות שאנחנו עוסקים בהם עכשיו", אמר הרב והוסיף: "צריך לדעת שהדברים לא השתנו הגלות של מצרים זה סבל לכל הגלויות וזה מה שקורה לנו היום.

"צריכים לדעת להתמודד עם זה, ואנחנו המונים על דעת תורה, וזו התורה מנחה אותנו - לא להתנדב במד"א, לא להשתייך לארגון הזה כחבר במד"א".

ההקלטה באדיבות חדשות 24

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות