הקיצונים מכים שוב

שבת בירושלים: מאות הפגינו מול המשטרה, חרדית הותקפה

הפגנה של מאות חרדים מול תחנת משטרה בירושלים הסתיימה עם טעם רע: אשה חרדית עברה סמוך למקום שבו צעדו המפגינים והותקפה על-ידי קיצונים, שקראו לעברה "שיקצה" והשליכו שקיות אשפה. בכירי העדה החרדית עזבו את המקום, מחאה בעקבות התקרית. מכוניות שחיללו את השבת הותקפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

עם כניסת השבת, סמוך לשעה 17:00, הפגינו מאות בתחנת המשטרה במגרש הרוסים בעקבות המשך מעצרם של חבריהם. המפגינים, בראשות רבנים מהעדה החרדית קיבלו את השבת סמוך לתחנת המשטרה.

המפגינים שמרו על הפגנה שקטה אך קבוצה קטנה של פעילים חילונים קיימו הפגנה מולם, וניסו להתגרות בהם. משגיחים של ה'עדה' ששהו במקום דאגו שהסדר יישמר.

רגע מביך נרשם בסיום הצעדה, כאשר אשה חרדית עברה במקום והותקפה על-ידי קיצונים. הם קראו לעברה "שיקצה" והשליכו שקיות אשפה לעברה.

בכירי העדה החרדית שהיו במקום עזבו כמחאה את ההפגנה בעקבות המקרה, וביקשו מהמפגינים לפזר את ההפגנה.

עם סיום תפילת ערבית, יצאו המפגינים אל הכניסה האחורית של בית המעצר וקראו בשמם של חבריהם. המפגינים זעקו "מוכנים לשבת בכלא גם חודש ולא נשבר," נגן על צביון המדינה היהודית", "שלטון הכופרים לקראת סיומו".

בשלב הזה, שבו מאות המתפללים אל שכונת מאה שערים. בדרך חזרה, תקפו מכוניות שחיללו את השבת והשליכו לעברם שקיות אשפה.

תושב מזרח ירושלים שעבר בסמוך למאה שערים הותקף על ידי המפגינים.

בהעדה החרדית מדגישים כי המפגינים שהגיעו מטעמה התפזרו בצורה שקטה ומסודרת וכי אלו שהשפילו ותקפו את האשה אינם שייכים לעדה החרדית וכי הם מגנים את המעשה הנבזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות